Lucky stars: flesjes & potjes

Lucky stars.. die verslavende vorm van origami. Superleuk om te maken, maar ook leuk om te zien! Het is leuk om de sterretjes op een mooie manier te presenteren, ter decoratie maar ook leuk als cadeautje of traktatie! In dit artikel geef ik een aantal voorbeelden ^__^

 

Allereerst deze mooie, smalle olijfolieflessen. Pretty pretty! De kleuren komen zo heel mooi tot z’n recht en het ziet er erg feestelijk en vrolijk uit. Je kunt ervoor kiezen om kleuren bij elkaar te zoeken, of je gooit gewoon alles door elkaar. Beide superleuk! Deze flessen kocht ik bij de euroland voor 1 euro! Dus ook nog lekker goedkoop (~_^)

Zo’n klein weckpotje is superleuk om cadeau te geven. Dit potje heb ik gemaakt voor een vriendin die een half jaar naar Denemarken ging om te studeren. Zo gaf ik haar een potje geluk mee ^__^. Dit potje kocht ik voor 80 eurocent bij de Blokker! Ze zijn er daar in diverse formaten! Leuk leuk!

Deze beide manieren vind ik zelf heel erg leuk om uit te delen of cadeau te doen. Op deze manier deel je geluk uit aan iedereen die je kent! Leuk als traktatie, cadeautje bij bruiloften of babyshowers… je kunt er vanalles bij bedenken. Het zakje maak je gewoon zelf, met een stukje cellofaanpapier en een lintje. Het flesje heb ik ergens gevonden, ik weet niet waar het vandaan komt, maar ’t is zo cute! Helaas passen er niet zoveel sterretjes in ^_^

Op MostCutest.nl heb ik sinds kort deze leuke opvouwbare kawaii flesjes. Ook helemaal leuk om je vensterbank mee op te fleuren, of om cadeau te doen.

Je kunt natuurlijk ook beginnen aan zo’n mega weckpot…. ook superleuk, en je bent er wel een poosje mee bezig ^_^.

Hoe/waar bewaar jij je lucky stars?! Lucky stars papier koop je natuurlijk op MostCutest.nl. Veel vouwplezier!

20 Reacties so far »

  1. 1

    Jill said,

    Hoi Hoi Marjet!

    Erg leuk allemaal!
    Ik was er eerst ook verslaafd aan, maar me nagels zijn een beetje te lang geworden. Dus is het wat lastiger om ze te vouwen (haha)

    Groetjes Jill

  2. 2

    Danielle said,

    Ahhh ik vroeg mij al af bij het zien van de strookjes wat het moest worden, maar nu zie ik het haha
    Leuk!! ^^

  3. 3

    Ramona said,

    Wat schattig allemaal !!!!

  4. 4

    supketchup said,

    Leuk zo, al die flesjes en potjes met sterretjes! Bedankt voor de leuke comments & ik vind je weblog én webshop heel leuk, want ik heb er al eens een keer wat besteld (en toen hebben we ook nog een paar keer heen en weer gemaild!).

  5. 5

    Sibel said,

    Hey Marjet.
    Ik had nog een vraagje ^-^
    Ik zou graag decotape en luckystar papier bestellen van je shop. Ik heb al decotape uitgekozen, maar ik wil dus ook nog luckystar papier. Maar ik vind niet echt iets wat ik mooi vind. Ik zou graag iets met ijsjes, taartjes, cupcakes etc. willen, maar ik vind niks op je site. Maar ik mag van mijn moeder nu nog niets bestellen omdat ik eerst iets naar m’n ‘smaak’ moet vinden, begrijp je? Heb je misschien nog iets met ijsjes, cupcakes, taartjes liggen?

    Dankje, Sibel ♥

  6. 6

    Sibel said,

    Hey Marjet.
    Ik had nog een vraagje ^-^
    Ik zou graag decotape en luckystar papier bestellen van je shop. Ik heb al decotape uitgekozen, maar ik wil dus ook nog luckystar papier. Maar ik vind niet echt iets wat ik mooi vind. Ik zou graag iets met ijsjes, taartjes, cupcakes etc. willen, maar ik vind niks op je site. Maar ik mag van mijn moeder nu nog niets bestellen omdat ik eerst iets naar m’n ‘smaak’ moet vinden, begrijp je? Heb je misschien nog iets met ijsjes, cupcakes, taartjes liggen?

    Dankje, Sibel ♥

    • 7

      Marjet said,

      Hoi Sibel!

      Bedankt voor al je leuke berichtjes! Ik wordt er helemaal vrolijk van ^_^ leuk dat je zo enthousiast bent! Ik heb even voor je gekeken maar heb helaas niets geschikts voor je, met ijsjes, cupcakes, taartjes of fruit o.i.d.. Dat heb ik ook nog nooit gehad 😦 sorry! Wat ik nu op de site heb staan is alles wat ik heb. Wel verwacht ik over ongeveer 2 weken weer nieuwe strookjes te ontvangen, maar ik verwacht niet dat daar de strookjes bij zitten met ijsjes, cupcakes, taartjes of fruit… ik weet het nog niet maar ik verwacht het niet.

      Groetjes!
      Marjet

  7. 9

    Sibel said,

    Owh, vergeten, het mag ook fruit zijn; aardbeitjes, kersjes.. ^-^

    Dankje!

  8. 10

    Lisette said,

    Leuke ideetjes!

    Ik bewaar mijn sterretjes in een grote fles van de Action, een mini weckpotje en in kruidenpotjes van de Ikea. De Blokker heeft die kruidenpotjes tegenwoordig ook, ik vind het er superleuk uit zien! Je koopt ze in setjes van 4 potjes.
    Ben nu bezig met zo’n zelf te vouwen flesje van je website, voor een verjaardag.

    Ik zal weer eens wat gaan bestellen!

  9. 11

    Yuzu said,

    Die dingen zijn echt leuk! ❤
    Moet ze ook maar eens een keertje bestellen xD!

  10. 12

    Armani said,

    IK zoek iets om al mijn kawaii spulletjes in de stoppen.
    Nu heb ik zo’n 2 kleine ikea kastje maar die zijn te klein ,
    dus andere ideen?

  11. 13

    Sibel said,

    Hi Marjet!
    Op m’, blog heb ik een stukje over je site geschreven! Het zou leuk zijn als je een keertje kwam kijken! ^-^

    Kus, Sibel ♥

    ps. moesten er fouten in de tekst staan, laat het dan maar weten.. ^-^

  12. 14

    Laura said,

    Ik heb nog steeds een DayZero doel dat ik een pot met lucky paper stars moet vullen, tot nu toe is ie voor 1/4 gevuld met Lucky Paper Stars van een vriendin die ze met afgedankt kaftpapier heeft gemaakt. Het lukt mij gewoon niet -,-“

  13. 15

    Deirdre said,

    Hoi!
    In het verleden heb ik een aantal bestellingen bij je geplaatst, m’n hobby heb ik helaas laten varen. Maar nu heb ik weer een nieuwe hobby! Morgen ga ik eens even op mijn gemak een bestelling plaatsen 🙂 En nu wil ik ook lucky stars maken, even kijken of ik het nog kan!

    Misschien is het handig om een winkelwagensysteem te nemen op je nieuwe site, stuk makkelijker bestellen 😉

    Groetjes,

    Deirdre

    • 16

      Marjet said,

      Hoi Deirdre! Leuk om te horen ^_^ ik denk dat sterretjes vouwen net zoiets is als fietsen, verleer je niet 😉 haha! De nieuwe site zal inderdaad het langverwachte winkelwagensysteem hebben! Yay, heb er zo’n zin in! ^__^

  14. 17

    Sibel said,

    Hee!

    Een aantal dagen geleden heb ik m’n pakketje van Mostcutes gekregen.
    Op m’n blog heb ik een soort van ‘review’ gedaan, het zou leuk zijn als je een keertje kwam kijken. (^-^)

    Kus ♥

  15. 18

    Lija said,

    Het ziet er inderdaad heel mooi uit op in de flesjes, heel vrolijk!

  16. 19

    fien said,

    beste Marjet
    ik hebovereal op de site gezocht maar ik kan die kawaii vouwflesjes niet vinden!
    hoe zit dat?

    liefs Fien

    • 20

      Marjet said,

      Hé Fien, nou… die zijn op! Dit is een oud bericht, en helaas zijn de opvouwbare flesjes op dit moment niet meer te koop. Wie weet in de toekomst ^_^.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

