Back to school tip: boeken kaften

School begint weer, en dus moeten je boeken natuurlijk weer worden gekaft! Deze tip heb ik al eens eerder op mijn blog gezet, maar de mooiste boeken kaft je natuurlijk met decotape! Geef al je boeken een leuk randje of hoekje tape en het ziet er helemaal leuk uit. Succes en veel plezier weer op school ^__^.

Zie hier de boeken van mijn zusje, leuk toch?:

8 Reacties so far »

  1. 1

    Priscilla said,

    Haha, dat ziet er zeker leuk uit! Ik kaft mijn boeken alleen niet meer.

  2. 2

    Desirée said,

    En je hebt zo nog minder last van loslatende en scheurende hoekjes. Daar had ik tenminste altijd last van toen ik nog op school zat en boeken kafte.

  3. 3

    Armani said,

    Ik heb mijn agenda wat versierd met stickers , een stukje decotape en een hello kitty papiertje ;D

    ik zal eens een foto’tje sturen via mail?

  4. 4

    Gretll said,

    Heel mooi gedaan ! Ik wou dat ik zo’n lief papier had ! Leuke site trouwens

  5. 5

    wendy said,

    Ik heb het zelfe met mijn boeken gedaan, super schattig ^///^!

  6. 6

    femke said,

    ik heb het getest op mijn gs boek 🙂 er zat namelijk een groot gat in mijn kaft papier en nu zit er echt heel schattig uit^-^

  7. 7

    Kim said,

    Echt leuk! Alleen heb ik dit jaar geen boeken meer! 😦


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

