MostCutest op de markt!

Op donderdag 26 augustus (morgen!) staat MostCutest op de markt, en wel in Harlingen. De visserijdagen in Harlingen zijn altijd een groot evenement en het leek me leuk om eens op deze markt te staan! 

Waar? In het centrum van Harlingen
Hoelaat? De markt duurt van 14:00 tot 20:00 uur
Met wat? Vanalles! Ik neem veel verschillende spulletjes mee
Locatie kraam? Ik sta in de lange hoofdstraat, dus niet zo’n zijstraatje, en vanaf het station gezien sta ik helemaal aan het begin (vanaf de boot gezien aan het einde dus). Bij de Blokker, en dan aan de andere kant van het water! 

De laatste keer dat ik op de markt stond was op 24 juni, voor de zomervakantie dus! Een superleuke dag, hierbij een sfeerimpressie. Ik hoop dat het morgen net zo leuk wordt! 

Kijk, dit is mijn rekje! I love it!

 

Kom jij ook een kijkje nemen in Harlingen?

4 Reacties so far »

  1. 1

    Desirée said,

    Dat ziet er leuk uit zeg! Helaas is Harlingen voor mij toch echt wat te ver… Hoop dat het een goede dag wordt voor je! 🙂

  2. 2

    Armani said,

    Ik zou graag eens komen kijken ,
    maar al die marktjes liggen wat ver van Belgie . ;(

  3. 3

    jill said,

    Hoi Marjet!

    Heel veel succes met je verkoop!

    Groetjes! ^^.

  4. 4

    Sibel said,

    Misschien kan je ook een keertje in België komen staan? ^-^ Of misschien ergens dichtbij de Belgische grens? Haha ^-^


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

