MostCutest.nl is er weer!

Hoi allemaal!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne en leuke zomer hebben gehad!

Eindelijk zijn we er weer… het heeft even geduurd maar MostCutest.nl is weer helemaal terug. Vanaf vandaag kun je je bestellingen weer plaatsen en ga ik weer mijn best doen om alles zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen.

Achter de schermen ben ik alweer een tijdje met de site bezig. Zo heb ik een nieuw opruimsysteem voor mijn producten ingericht (foto’s volgen) en ben ik bezig geweest met het inkopen van nieuwe producten. Daarnaast natuurlijk het maken van productfoto’s en het bijwerken van de site. Ik heb er weer heel veel zin in en ben blij dat de shop weer open is n__n.

Ik val maar gelijk met de deur in huis. Ik heb drie superleuke surprise producten voor jullie bedacht: de Decotape surprise, de MostCutest Goodiebag en de Stickersurprise. Leuke verassingsproducten voor hele lage prijzen. Een leuke cadeautip voor jezelf of voor iemand anders ^_^:

Verder meer leuke nieuwe spulletjes op de site:

  • Stickers
  • Memoblokjes
  • Origamimemo’s
  • Gloednieuwe kleine, grote en specials tape
  • Lucky stars papier

Ook zijn er een aantal producten toegevoegd aan de sale!

Sla snel je slag op MostCutest.nl! En oja, hier nog wat leuke foto’s:

3 Reacties so far »

  1. 1

    Dewwellie said,

    Mostcutest Goodie bag, wat een SUPER leuk idee!!
    gelijk eentje besteld… hihi

    ben blij dat mostcutest weer open is!!

    Groetjes,

    Dewwel

  2. 2

    Armani said,

    Ik ga morgen mijn spulletjes bestellen die ik wil ;D

    MOSTCUTEST GOODIEBAG ^-^

  3. 3

    Danielle said,

    Wat leuk zeg!!! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

