Live shoppen bij MostCutest.nl?

Dat kan! A.s. donderdag 24 juni sta ik weer op de markt, en wel op de Heamielmarkt in Bolsward (Friesland). Ik ben al druk bezig met het voorbereiden van mijn kraampje en ik heb er super veel zin in. Natuurlijk hoop ik velen van jullie te mogen begroeten op de markt. Ik neem van alles mee voor hele leuke prijsjes!

Donderdag 24 juni – 9:00 tot 16:00 uur in Bolsward
MostCutest.nl op de markt!

Archiefbeeld markt 2009

Kom je ook langs?! *(^_^)*

4 Reacties so far »

  1. 1

    Lisa said,

    Aaaaww 😦 ik kan niet komen…

    ziet er leuk uit op de foto 😉

  2. 2

    Laura said,

    Leuk!

    Ik wil best wel komen, maar friesland is een klein beetje te ver weg voor mij xD

  3. 3

    Dianne said,

    Wow, ziet er leuk uit! Komen de nieuwe (als die er zijn?) spulletjes erna ook weer op de site?

    • 4

      Marjet said,

      Er komen ook nog foto’s van dit jaar op de blog n__n ik zet ze zo snel mogelijk op de site. Er komen inderdaad ook weer nieuwe spulletjes op de site, zo snel mogelijk!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

