Wist je dat…

  • Ik al weer veel te lang niet heb geblogt…
  • Ik het daarom wel weer eens tijd vond voor een nieuw berichtje, deze keer in de vorm van wist-je-datjes?
  • Ik een wist-je-dat post maak omdat ik die zelf altijd zo leuk vind om te lezen?
  • Ik het stom vind dat er gaatjes in bubbelenveloppen zitten?
  • Ik voorheen mijn pakketjes die de deur uit gingen altijd vol plakte met leuke decotape?
  • Ik dat nu al een tijdje niet meer ‘durf’, omdat ik bang ben dat er pakketjes kwijtraken bij de post om de reden dat ze er leuk uit zien?
  • Ik dat heel jammer vind, want ik vind het leuk als de enveloppen er leuk uit zien!
  • Ik altijd zo laat mogelijk naar de brievenbus fiets om de pakketjes te posten? (5 voor 6…. om 6 uur wordt ie geleegd ^_^)
  • Ik het heeeel leuk vind om mijn eigen webwinkeltje te hebben, en dit puur als hobby en voor mijn plezier doe?
  • Ik ook te volgen ben via twitter?
  • Ik de afgelopen week 3 dozen met nieuwe producten binnen heb gekregen?
  • Dat dit voornamelijk lucky stars papier was?
  • En dat dit ondertussen alweer voor een groot deel op de site staat?
  • Ik nu zoveel spulletjes voor mijn winkeltje heb dat ik er geen ruimte meer voor heb?
  • Ik op zoek ben naar leuke markten om in de zomermaanden eens met een kraampje te gaan staan?
  • Jullie me die dus gerust kunnen laten weten als je een goede tip voor me hebt? ^_^
  • Ik nog steeds druk bezig ben met het ontwikkelen van een nieuwe site met winkelmandje?
  • Dat ik daar binnenkort waarschijnlijk wat meer tijd voor heb?
  • Dat ik dat heuuul leuk vind?
  • Ik het altijd hartstikke leuk vind om leuke reacties te lezen van iedereen die mijn site bezoekt?
  • Ik benieuwd ben wat jullie van deze wistjedatjes vonden?
13 Reacties so far »

  1. 1

    Priscilla said,

    Ik ben gek op wist-je-datjes !

  2. 2

    Laura said,

    Leuk leuk leuk!
    Ik ben ontzettend benieuwd naar je nieuwe site 😀

  3. 3

    Els said,

    Heel leuke wist je datjes, zou het niet beter kunnen.

    Xx Els

  4. 4

    Dewwel said,

    wist je dat…
    – ik het super vind dat je gaat proberen om het winkelmandje toe te voegen aan je site?
    – het dan voor mij nog makkelijker word om lekker hebberig cutie stuff te kopen?
    – het mij nog steeds niet lukt om sterretjes van lucky stars paper te vouwen?!
    – ik het ‘wist je dat…’ blog erg leuk vind?

    hihi,

    heel veel succes met het sleutelen aan je site!!

    groetjes

    Dewwel

  5. 5

    Jet said,

    het lijkt me super vet als je op de girlsfair staat.
    Dat is een fair helemaal voor meiden, staan allemaal stands enzo.
    Het is van deze site; http://www.girlscene.nl
    endit is de site van de girlsfair; http://www.girlsfair.nl/
    xx

  6. 7

    Armani said,

    Ik zou het heel leuk vinden als je eens in de buurt van Antwerpen op een martje zou staan ;D
    Of zo maar een halfuurtje rijden ofzu ;D

  7. 9

    Mellanie said,

    Leuk dat je een nieuwe site aan het maken bent mét winkelmandje!:D
    En zijn er wel eens pakketjes gestolen dan? O_O

    • 10

      Marjet said,

      Gestolen weet ik niet, maar met die leuke spulletjes vermoed ik dat soms wel. Heel af en toe raakt er iets kwijt. Gelukkig heb ik dat tot nogtoe altijd op kunnen lossen.

  8. 11

    Jitske said,

    Jaah ik heb je vandaag in Bolsward gezien ^^ *heeft veel plakband gekocht xD*
    Misschien is Sneekweek ook leuk om te staan? ;3

    • 12

      Marjet said,

      Hoi hoi! Leuk!! Misschien heb je mijn zusje net getroffen, maar erg leuk dat je even een kijkje hebt genomen! En veel plezier met de tape ^_^. Sneekweek is een goed idee, ik zal er eens naar kijken!

  9. 13

    Lija said,

    Wist-je-datjes zijn ook favoriet bij mij 🙂 Ik heb een site met vriendinnen waarbij we elkaar op de hoogte houden waarmee we bezig zijn. En wist-je-datje is ook een vaste rubriek bij ons, zo leuk! Veel plezier alvast met de marktjes, weet zeker dat ze overal helemaal weg zullen zijn van je spulletjes. Ik ga deze zomer weer naar China, maar slaag er toch nooit in om zulke leuke spulletjes te vinden. Weet je trouwens dat ik laatst in een winkel een heeeeeeele schattige etui zag liggen en aan jou moest denken? Terwijl ik je niet eens persoonlijk ken! Het was typisch iets voor mostcutest.nl namelijk 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

