Kawaii TV!

Ja! Bij het maken van de CuteCharacters over Mamegoma kwam ik ineens allerlei leuke filmpjes tegen op Youtube. Echt zo enorrrrm cute! ^_^ Die moet ik gewoon even delen. Daarom hierbij een selectie! Have fun!

Momobuta! What a cutie! Ik kende deze nog helemaal niet! Gelijk meer over opgezocht en echt heel schattig. Eens kijken of ik iets leuks kan vinden voor in mijn shopje ^_^

Lief verhaaltje van Pankunchi. Erg schattig (jammer dat ik het niet snap >_<)

De sanrio Cinnamoangels! Oh goshh ik kan niet anders zeggen dan: cuuuuute ^_^

Shizuku-Chan, een van de nieuwste characters van San-X, in een ultrakawaii filmpje! Love love love!

Hope you liked it! Volgende keer meer kawaii TV (✿◕ ▿ ◕ฺ)ノ

3 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    Wahyooo wat een leuke filmpjes -^^-!
    Lool ik kan een klein beetje Japans verstaan XD

    jammer dat ze geen ondertiteling hebben hehe x’d
    anyways, heel leuk ! 😀

  2. 2

    Mike ^^ said,

    Kawaii ^^
    Ik hou van pankunchi 😛
    groetjes Mike

  3. 3

    Anne said,

    Aan pankunchi is echt lieef , echt jMmer dat ik het niet snap xd


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

