Heel veel nieuws

Ja, het werd weer tijd voor nieuwe spulletjes! Heel veel nieuwe producten, zoals leuke memoblokken, kawaii stickerzakjes, schattige sieraden en cute portemonneetjes: het staat allemaal op www.mostcutest.nl!

Zie hieronder een aantal foto’s van achter de schermen:

Nog veel meer nieuwe spullies vind je op MostCutest.nl!

Wat vind jij het leukste nieuwe product?!

9 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Leukkk!

  2. 2

    jet said,

    hee
    ik heb nog een idee voor je site
    dat je reviews van de producten kan doen
    dus mensen kunnen zeggen dit is echt een goeie ring bijv.

    • 3

      Marjet said,

      Hoi Jet! Erg leuk idee, ik weet precies wat je bedoeld! Maar…. ik zou niet weten hoe ik dat moest doen ;). Maar ik ga er eens naar kijken want het is inderdaad wel leuk!!

      • 4

        jet said,

        hihi okee!
        Ik zou het ook niet weten hoor, maar er zal vast wel een trucje voor zijn ^^

  3. 5

    wendy said,

    Ik HOU van de origami memo’s! <33 ik heb er al 6 na deze bestelling 8DD

  4. 6

    Armani said,

    er zitten erg leuke spulletjes bij.

    heb net me ikea kastje beplakt met deco tape 🙂
    en nu heb ‘k weer veel plaats voor nieuwe spulletjes 😀

  5. 7

    Dinja said,

    Grr je maakt me aan het kwijlen xD
    mijn vingers tintelen weer om dingen te bestellen, hmm
    twijfel
    ja ik denk dat ik weer wat ga bestellen ^^

  6. 8

    Dewwel said,

    De stickerzakjes zijn het leukst!!

    en de memoblokken.

    en natuurlijk de decotapejes…

    en het briefpapier.

    en…

    zucht.

  7. 9

    Sibel said,

    Wow Marjet! Wat verkoop jij een leuke spulletjes in je shop! Net wat ik zocht! Cute, kawaii& goedkoop! Ik ga gelijk iets bestellen! ^-^


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

