Nieuw lucky stars papier!

Yay! Ik houd ervan als er nieuwe pakketjes binnen komen! Vandaag ontving ik een hele doos vol lucky stars papier en I love it! Supercute printjes in de mooiste kleurtjes: past wat dat betreft goed bij de lente!

Fotooooo’s:

Dit was niet eens alles, haha!

Lieve printjes en fijne kleurtjes!

De pakjes lucky stars paper staan vanaf nu op www.mostcutest.nl! Veel vouwplezier!

6 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Leuk!
    Misschien dat ik binnenkort ook maar weers wat kom bestellen bij je xD!

  2. 2

    Sanne said,

    Weer superleuke kleurtjes en printjes! Heb (natuurlijk) gelijk weer een bestelling geplaatst ^_^

  3. 3

    dewwellie said,

    super cute, dat lucky stars paper!
    maar ik ben echt een kluns, het lukt me gewoon niet om een (mooie) star te vouwen! zelfs niet na uitleg filmpjes op youtube!! ERRUG he?!

    oh well…

    hihi.

  4. 5

    Evi said,

    ik ben nu al verslaafd!!!
    maar waar kun je GOEDKOOP(!) papier halen?


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

