Kawaii tees van Blond

Fan-tas-tisch, de t-shirtjes die ik tegenkwam bij de Men At Work. How cute, sooo kawaii, awwww, ik stond bijna te springen in de winkel *wink*. Ontworpen door de dames van Blond Amsterdam, waar ik overigens al fan van was. They rock! Een cute puddinkje, kawaii melkpakje en schattig koekje, allemaal met lieve gezichtjes. Take a look:

Je begrijpt wel: deze cuteness moest ik gewoon delen met de andere kawaii lovers hihi. De shirtjes zijn te koop bij de Men at Work, zowel op Internet als in de winkel.

Draag jij wel eens t-shirtjes met een kawaii print, en ren jij ook naar de winkel om deze shirtjes aan te schaffen? Vertel!

1 Response so far »

  1. 1

    Rowina said,

    Dat Tough Cookie shirtje heb ik!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

