Verslagje over de markt

Op 14 februari stond ik met een Mostcutest kraampje op de hobbybeurs in Groningen. De beurs vond plaats in het Martiniplaza.

In alle vroegte reden mijn zusje, vriendje en ik naar Groningen om onze stand op te zetten. Ik had thuis alles al ‘gerepeteerd’, dus ik was ready to go en we hadden alles in een mum van tijd klaar staan. Klaar voor de klanten dus! (❀◕‿◕ฺ)

Het was een hele leuke dag! De mensen die langs kwamen waren allemaal erg enthousiast. We hebben veel visitekaartjes uitgedeeld en vooral het lucky stars papier was super populair! Mijn demonstraties ‘sterretjes vouwen’ vielen in de smaak, ik had dan veel mensen om de kraam heen staan en iedereen vond het super leuk. Ook waren klanten enthousiast over de decotape en de stickertjes!

Al met al een geslaagde dag. Voor degenen die er niet waren, hier een paar sfeerbeelden (hihi). \(^∀^)メ(^∀^)ノ

8 Reacties so far »

  1. 1

    anoniem said,

    cool maar je had best wel mogen zeggen dat je daar zou staan want dan was ik wel gekomen..
    en nou heb ik ht gemist

    • 2

      Marjet said,

      Hoi hoi! Jammer! Ik heb het op mijn blog gezet en heb een nieuwsbriefje verstuurd. Maar er komt vast wel weer een volgende keer! ^^ Groetjes Marjet

  2. 3

    Laura said,

    Zo leuk!
    Nog steeds jammer dat het zover weg was 😦 Maar misschien ben je een keertje wat dichter in de beurt, dan kom ik zeker langs! xD

  3. 4

    Mellanie said,

    Ligt het aan mij of zou ik veel dingen die niet op de site staan? 😦
    Wel jammer dat het zo ver weg was T_T

  4. 5

    wendy said,

    wanneer komt er weer een nieuwe blogg?

  5. 6

    Sanne said,

    Ziet er allemaal heel leuk uit hoor! =D Hoop dat je eens ergens hier in de buurt staat, dan kom ik zeker langs! Al die leuke spulletjes bekijken! En natuurlijk het gezicht achter MostCutest =D

  6. 7

    Armani said,

    Dat kraampje ziet er erg leuk uit 🙂
    ik hoop dat je ooit eens staat met een kraampje in mijn buurt !

  7. 8

    Lija said,

    Het ziet er supermooi uit! En ook nog eens bij mij in de buurt! Volgende keer kom ik misschien wel een kijkje wagen 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

