New stuff online!

Yay! Het is me toch nog gelukt om de spulletjes vandaag online te zetten!

Helaas… ik heb deze keer geen leuke foto’s van de spulletjes toen ze net binnen kwamen. In alle haast ben ik dat helemaal vergeten. Jammer!
Binnenkort maak ik weer een leuke ‘achter de schermen’ fotoreportage zodat jullie toch even kunnen zien hoe de voorraad er op dit moment bij ligt (op dit moment is dit een ENORME bende. alles ligt door elkaar >_<)

www.mostcutest.nl!

Met: nieuwe stickerzakjes, lucky stars papier, schattige schoolspulletjes, kawaii deco tape, lieve zachte portemonneetjes en nog veel meer! Je kunt het bekijken onder het kopje ‘nieuw’ op de site.

Hope you like it!

3 Reacties so far »

  1. 1

    Sanne said,

    Wat een leuke dingen heb je weer binnen zeg! ^_^
    Heb maar gelijk weer een (huuuuuuuge) bestelling geplaatst! Haha

  2. 2

    dewwellie said,

    WOEHOE!!

    leuke stickerzakjes… ^_^

  3. 3

    wendy said,

    wauw wat veel spulletjes =D!

    vooral super veel stickerzakjes xd
    wat schattig allemaaal ;DD

    ik heb net een bestelling gedaan alleen je hebt nog
    niet terug gemaild XD

    Xx


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

