Update – vertraging >_<

De spulletjes komen iets later online dan gepland. Een kort berichtje, maar ik krijg veel vragen binnen dus ik dacht, ik zet het hier even op ^^

Maar ik ben er druk mee bezig en de spulletjes komen zo snel mogelijk op de site. Ik verwacht eind deze week! Het is heeeeel veel werk hihi.

Groetjes Marjet!

1 Response so far »

  1. 1

    Dianne said,

    Oh, haha oke!
    Ik kijk al vanaf maandag elke dag even, maar nu weet ik dus dat ze iets later komen.
    Fijn dat je het even laat weten!

    Groetjes, Dianne


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

