Aankondiging: een weekje dicht

Alweer een tijdje niets van me laten horen, maar erg druk met van alles! Afgelopen weekend (op valentijnsdag) heb ik bijvoorbeeld op een hobbyfestival gestaan met een MostCutest-kraampje. Was hartstikke leuk! Een verslagje met foto’s plaats in binnenkort op mijn blog.

Dan even iets heel anders: ik ga een weekje dicht! Onverwacht ga ik op vakantie, wat natuurlijk erg leuk is, maar dan moet MostCutest.nl wel eventjes dicht. Ik heb daarom besloten om voor die tijd geen nieuwe spulletjes meer online te zetten, maar dit na de vakantie te doen. Anders wordt het wel erg lastig met het onderhouden van de site.

De webshop is gesloten vanaf 19 februari t/m 28 februari. Bestellingen die voor 19 februari betaald zijn kunnen op 19 februari nog worden verstuurd. Daarna worden bestellingen weer verwerkt op 29 februari.

Wel ga ik zorgen dat er een aantal leuke stukjes op de blog komen te staan tijdens de vakantie. Er valt dus altijd nog allerlei leuks te lezen over kawaii stuff. En! Na de vakantie komen er nieuwe spulletjes online. Dus dan kun je je slag weer slaan
p(*^-^*)q

4 Reacties so far »

  1. 1

    Dewwellie said,

    Fijne vakantie toegewenst!

    ben benieuwd naar de nieuwe spulletjes en vooral naar de foto’s en verhalen over de hobby beurs van afgelopen zondag!

    groetjes….

    Dewwel

  2. 2

    Laura said,

    Altijd leuk zo’n onverwachte verkantie! Veel plezier in iedegeval en ben ook benieuwt naar nieuwe stukjes & spulletjes!

  3. 3

    hanne said,

    hey marjet super leuk een vakantie. had ik maar vakantie maarja ik moet naar school.
    maar even een vraagje, wanneer komen de nieuwe spulletjes op de site??
    groetjes hanne

  4. 4

    Sanne said,

    Heey Marjet!

    Hoe was je vakantie? Hoop dat je het goed naar je zin hebt gehad ^_^
    Ik zit echt te wachten op je nieuwe spulletjes! =D (En dan vooral je lucky star paper hihi)

    Groetjes Sanne


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

