D.I.Y: Gemaakt door jullie #2

Ik heb weer wat leuke foto’s verzameld van D.I.Y’s die jullie me hebben gemaild. Komt ‘ie!

Superleuk kastje en bakje helemaal beplakt met decotape. Gemaakt door Delana. Super cute & kawaii!

Zelf getaped bakje vol Mostcutest.nl lucky stars! Gemaakt door Wendy. Wat veeeeel! Super cute!

Supergrote pot vol Mostcutest Lucky Stars gevouwen door Laura. Jemig, ook al zo veel sterretjes! Het ziet er super uit!

En nog meer cutie Lucky stars in een mooie smalle fles. Gevouwen door Joelle. Mooie kleurencombinaties, zeg! Very cute! (En wat een fantastische knuffel/tissuehouder!)

Superleuk kastje getaped met decotape. Wat een mooi resultaat! Zie ook die leuke lucky stars ernaast: cuute! Gemaakt door Jill.

Super bedankt voor deze leuke foto’s! Ook iets leuks gemaakt met Mostcutest spulletjes? Stuur me een mailtje, dan zet ik jouw foto er de volgende keer ook bij ^_^

7 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Leukkkk!

  2. 2

    Sanne said,

    Superleuk! (^_^)
    Je wordt toch gewoon spontaan vrolijk van al die kleurtjes he! =D

  3. 3

    Lisan said,

    Oo, wat een schattige dingetjes allemaal! 😀

  4. 4

    wendy said,

    yaay de mijne staat erbij ;D
    die van mikj is natuurlijk de beste he? ;P
    kidding xD

    allemaal heel leuk!
    nice job everybody n___n

  5. 5

    wendy said,

    trouwens ik heb nog een leuke smiley ! ^^
    ∩__*∩ 
     /◎﹏≤\  
    ╰/)●(\╯ het is een leuk poppetje :D!

  6. 6

    Aline said,

    HOE sgattig!!!
    Wat een ontzettend leuke tissue houder!
    Hoe kom je daar aan?

  7. 7

    nanne said,

    ik vind lucky stars zó leuk!!
    ik ben helemaal verslaafd!
    k vraag me af of je ook shusi lucky stars papier hebtwant i love food with faces!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

