Answer it! #2

Weer een nieuw blogberichtje met allerlei antwoorden op vragen uit de Question me.

Wat was het eerste kawaii item dat je zelf kocht:

Dat was deze cutie porto. Of eigenlijk was dit een cadeautje… maar het was wel de eerste keer dat ik in aanraking kwam met kawaii stuff. Later heb ik ze ook ingekocht voor Mostcutest.nl, want ik kreeg er veel leuke reacties op!

Wat vind jij de leukste kawaii stuff?

Ehhhhhhhhhm. Haha dat is moeilijk. Ik ben dol op everything cute maar als ik echt moet kiezen kies ik voor tape en memo’s! En stickers! En mobielhangers… en ik vind pennen ook leuk. Oh well.. ik hoef ook niet te kiezen hihi. Ik verzamel wat ik leuk vind!

Als het trouwens gaat om Kawaii stijl dan vind ik de artikelen in felle kleuren het leukst. En ik houd van food with faces: eten met gezichtjes! Een voorbeeldje:

Heb je alle spullen die je in je website verkoopt ook voor eigen gebruik?

Nou, van iedere artikelsoort heb ik wel iets ja O_o. Erg he?!
Maar ik gebruik het ene meer dan het andere. Bijvoorbeeld memo’s en tape gebruik ik veel omdat ik dat ook bij de bestellingen gebruik. Maar briefpapier, daar heb ik wel een setje van (omdat het zo cuuute is), maar ik gebruik het eigenlijk bijna niet want ik stuur gewoon niet zoveel brieven…

That’s it for today! Leuke vragen, hoor! Ik hoop dat jullie de antwoorden net zo leuk vinden. De volgende keer zoek ik weer wat vragen uit om te beantwoorden. Heb jij nog een vraag? Stel hem hier bij de reacties, of hier bij de andere vragen.

2 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    Wat een leuk idee! ^^

    ik vind die tofu dingetjes zo schattig ;3!

    en de memo blokken ook! ;o
    ik gebruik ze eigenlijk ook nooit maja ^^”
    die zijn gewoon leuk om te verzamelen!
    de stickertjes gebruik ik trouwens wel ^o^

    doe je weer een keer een prijsvraag?;3
    lijkt me super spannend!

    Xx Wendy

  2. 2

    Laura said,

    Nicee!

    Ik moert ook nog eens een keer memo blokken bestellen bij je want die zijn ontzettend cute ❤

    En idd stickers van food with face's are cute! ❤


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

