Mostcutest.nl LIVE!

En wel op 14 februari op het hobbyfestival in het Martiniplaza in Groningen!

Het leek me leuk om weer ergens op een markt/beurs te gaan staan, dus ik heb even gespeurd op Internet en kwam op dit evenement uit. Een hobbyfestival! Ik zal hier voornamelijk staan met tape, stickers & papierwaren.

En het is niet zomaar tape, maar een nieuwe collectie tape! Ik heb het deze week binnen gekregen en het is weer super leuk! Helaas komt dit dus eerst niet op de site, maar ga ik er eerst mee naar de markt. Wat er over blijft komt vervolgens na 14 februari op de site ^^

Wat? Hobbyfestival
Waar? Het Martiniplaza in Groningen
Met? Decotape, stickers & papierwaren.
Tijd? 10.30 – 16.30 uur
Toegang? €4,00 voor volwassenen, gratis voor kids t/m 12 jr.

Met deze kortingsbon krijg je €1,00 korting! De toegangsprijs is dan  €3,00.

Dus bij deze: je bent van harte uitgenodigd om een kijkje te komen nemen bij de stand van Mostcutest.nl op 14 februari in het Martiniplaza in Groningen. Het lijkt me hartstikke leuk om daar een paar MostCutest fans tegen te komen! 
(✿◕ ▿ ◕ฺ)ノ 

Ben je van plan op langs te komen, en je bent geinteresseerd in iets wat ik niet heb genoemd, laat het me dan weten: ik neem het gewoon mee! Omdat het een hobbyfestival is heb ik voornamelijk gekozen voor hobbyproducten, maar ik kan natuurlijk altijd iets extra’s meenemen.

Kom jij ook langs op 14 februari? p(*^-^*)q

7 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    Oeww oeww ik wel heel graag komen ;D~!
    lijkt me super leukk ^o^
    dan kan je dus ook de dingen die je
    normaal niet op de site zet,
    daar op de markt verkopen? ;O!

    ik ben nog nooit naar Groningen geweest xD
    lijkt mij wel leuk om een keer te komen ;3

    ik overleg nog wel!

    Xx Wendy

  2. 2

    jet said,

    Doe je het ook nog een keer ergens anders??
    groningen is voor mij echt ver
    van het uiterste vn nl naar het uiterste van nl…
    wel super leuk!

    • 3

      Marjet said,

      Ja, als ik iets leuks tegenkom en het is voor mij mogelijk om daar te staan, dan zal ik de mogelijkheid zeker bekijken ^^. Als jullie een goede tip hebben: laat het weten! Dan kan ik er eens naar kijken!

  3. 5

    Laura said,

    leuk!
    Alleen jammer dat groningen nou niet echt om de hoek is…

    Misschien kan je een keer naasr rijswijk komen? Daar hebben ze ook wel eens hobby-beursen ect. Nu zie ik wel net dat die weer dit weekend is.. Maar goed der kom der natuurlijk meer 🙂 Iedegeval hier de link van de site 🙂

    http://www.exporijswijk.nl/

  4. 6

    Janneke said,

    Hée Marjet,

    Wat een superleuk idee, echt gezellig lijkt me dat!
    Eigenlijk heb ik een (sport)examen die dag, maar het lijkt me zó leuk.. misschien kan ik toch nog de tijd vinden om langs te komen!
    Het zou ook wel erg leuk zijn om dan wat knuffels te bekijken, daar heb ik nog niets van ^^

    In rijswijk is er trouwens ook een Gothic Fantasy beurs waar ik iedere keer heenga, meestal zijn daar ook kawaii spulletjes te koop (al is de rest wel donker en duister enzo :3)

    x x Janneke

    • 7

      Marjet said,

      He Janneke!
      Klinkt leuk!! Lijkt me leuk als er wat mostcutest klanten komen ^^ ben heel benieuwd en vind ik heel gezellig!
      Ik ga inderdaad ook eens kijken naar andere soort beurzen. Klinkt hartstikke goed!
      xxx Marjet


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

