New stuff in MostCutest city!

Oke… we hebben er even op moeten wachten, maar zojuist heb ik nieuwe spulletjes op de site gezet! Dit keer geen schuld aan de postbode, maar aan mezelf. Super super super super (haha) druk met school.. het MOEST af. Maar het was wel iets leuks, ik heb namelijk mijn eigen tijdschrift gemaakt! Maarja, dat moest dus eerst klaar. Gelukt! Dus: de spulletjes mogen erop!

Hey! Een laatje vol memo's!

't is weer een bende op mijn kamer >__<

Ik had deze keer dus ook geen tijd voor foto’s, haha. Maar die komen de volgende keer wel weer! Ik ben heeeeeel benieuwd wat jullie van de spulletjes vinden. Let me know!

12 Reacties so far »

  1. 1

    dewwellie said,

    het is heel erg… maar ik ben er als de kippen bij!
    snel besteld… omdat ik bang ben dat de cutie spulletjes weer uitverkocht zijn…

    echt super leuk allemaal weer!

    Ik heb trouwens een foto met allerlei kawaii spulletjes die je misschien ook kunt gaan verkopen. Het zijn kleine spullen die door de brievenbus passen.
    Mag ik die foto sturen?

    groetjes,

    Dewwel

  2. 3

    Mariëlle said,

    Zo Cool ^^
    heb laatst nog bestelt, heb nu alweer een bestelling gedaan x3
    ik ben echt verslaaft aan de spulletjes =D
    ok ik ben erg xD

    maar ik hou van jou site !
    blijf er altijd op bestelen 😛

    Gr,
    Mariëlle

  3. 5

    Mirjam said,

    Heeee waar is die Hello Kitty appel op de site…
    Ik zie ook alweer lege spots… uitverkocht? 😦

  4. 7

    Priscilla said,

    Oeoe! Wat zijn die leuke vierkante dingen?

  5. 9

    Mellanie said,

    Ahhhh zie die tofu’s in dat zakje, zo lief! =D
    Mwhuhahaha ik heb de halve site leeggekocht maar goed.
    Hihi ga zo door Marjet! ^-^

  6. 10

    wendy said,

    Hoyy Marjet ! n__n

    ik had de hele tijd al zo’n vraag,
    hoeveel spullen bestel je in een keer eigenlijk?
    voor de grote inkoop die op de site komt te staan
    altijd,
    want als je nou van elk product meer had,
    dan gaat het niet zo snel weg! ^^

    Xx wendy

    • 11

      Marjet said,

      Hooi Wendy!
      Ik begrijp je vraag, maar ik bestel altijd zo veel mogelijk ^^ helaas is dat van sommige dingen maar 2 of 3, maar van andere producten heb ik weer meer in voorraad. Maar sommige producten gaan gewoon zo snel: daar kan ik ook niks aan doen. Maar niet getreurd: er komen altijd weer nieuwe, leuke, andere dingetjes op de site n__n
      Groetjes Marjet!

  7. 12

    Laura said,

    Weer allemaal lieve spulletjes!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

