Answer it #1! over mezelf

Wat een leuke vragen en reacties op de “question me!”. Heel erg leuk om de vragen te lezen, het liefst beantwoord ik alle vragen tegelijk… maar dan wordt het wel een hele lange post! Terwijl het juist zo leuk is dat ik nu veel vragen heb om te beantwoorden, en dus veel stukjes kan schrijven! Er komt dus af en toe een nieuwe Answer it! en daarin beantwoord ik steeds een vraag of een paar vragen. Je kan je vragen blijven stellen in de oorspronkelijke question me post, of als reactie in deze post.

En het eerste stukje gaat… over mezelf! Daar was namelijk veel vraag naar. Ik heb er een pagina van gemaakt: klik bovenin de site op “Over mezelf” of klik hier!

Ik hoop dat jullie ’t leuk vinden. Meer weten? Laat het weten! Ennee, vinden jullie het leuk meer persoonlijke dingetjes over mij te lezen op deze blog? Bijvoorbeeld dingetjes die ik heb gekocht enzo? Let me know (❀◕‿◕ฺ)

5 Reacties so far »

  1. 1

    Mike ^^ said,

    Heey Marjet Leuk stukje ik kan ook moeilijk dingen wegooien vind ik altijd zo zonde!

  2. 2

    Laura said,

    Nice!
    haha ik ken dat, moeilijk dingen weg gooien, heb precies het zelfde xD

  3. 3

    Mai said,

    Hoi!! Volgens mij ben jij op 27 december bij mijn kraampje in Leeuwarden langs geweest, kan dat kloppen? Ik herkende je meteen toen ik je foto zag. Jij was namelijk heel erg enthousiast over mijn artikelen die dag. Dit is echt heel toevallig. 🙂 Leuke site heb je trouwens! Mooi gemaakt!

  4. 4

    Emma said,

    Leuk, ik vind het vooral leuk om te lezen hoe en waarom je met je site bent begonnen. En btw, pimkie de prullenbak is geboren bij de Action, en kostte maar 1 euro nog iets 🙂

  5. 5

    carlijne said,

    oei, nou ben ik benieuwd. kun je de volgende keer nog meer vertellen over je studie? want fotografie+journalistiek schrijven+grafische communicatie+leren over dreamweaver&adobeillustrator = klinkt awesome! wat voor opleiding is het, waar kun je het allemaal volgen, en wat voor beroep kun je daarna uitoefenen? ik ben reuzebenieuwd!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

