Kawaii wallpapers

Zelf ben ik altijd dol op een leuke wallpaper op mijn desktop. Ik vind het gewoon cute! Ik wissel ze vaak af en zo heb ik al veel verschillende desktops gehad. Hieronder een verzameling van de leukste wallpapers van dit moment om lekker zelf te gebruiken. Have fun!

Klik hier voor de grote versie

Awawa Wallpaper van Kamio. Ken je ‘m van de stickertjes? Binnenkort krijg ik ook een memoblokje van Awawa in de shop, dus dat is helemaal leuk hihi. Het formaat van deze wallpaper is 1024×768 en komt van bron (hier kun je ook een groter en kleiner formaat vinden).

Klik hier voor de grote versie

I love chocolate wallpaper. Supercute! Het formaat van deze wallpaper is 1024×768 en komt van bron (hier kun je ook een groter en kleiner formaat vinden).

Klik hier voor de grote versie

De afbeeldingen van Charuca vind ik echt geweldig! Wat een fantastische illustraties. Ze heeft ook een hele lijn met kawaii spulletjes maar dat kan ik helaas niet inkopen, anders deed ik het hihi. Deze wallpaper komt van bron en heeft het formaat 1280 x 960.

Klik hier voor de grote versie

Cute Deery-Lou wallpaper van Sanrio. Deze wallpaper komt van bron en  heeft een formaat van 1024×768.

Genoeg wallpapers! Ik hoop dat er voor jullie allemaal wat tussen zit, hihi. Het fleurt je computer een beetje op ^__^. Volgende keer meer wallpapers!

XX Marjet

8 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    wat een leuke achtergonden! ;D
    ik ga die gebruiken voor mijn pc ^o^

  2. 2

    dewwellie said,

    super leuke achtergronden!

    Ik heb er eentje van My Melody, ook heel kawaii en vooral heel roze 😉

  3. 3

    Laura said,

    Cute!
    De laaste is lief ❤

  4. 4

    wendy said,

    die eerste is zo leuk~! ^-^

    awawa <33
    belletjes ^o^

  5. 5

    Kristine said,

    <333
    Die eerste is soow lief ❤
    (dat ik zelf soow een poppetje wil worden ^-^.
    Ik hou van tekenen, dus als je schattige afbeeldingen hebt stuur je die dan ook ff naar mij ?^_^

    Dan teken ik ze na "-".

  6. 6

    Kristine said,

    <333
    Die eerste is soow lief ❤
    (dat ik zelf soow een poppetje wil worden ^-^.
    Ik hou van tekenen, dus als je schattige afbeeldingen hebt stuur je die dan ook ff naar mij ?^_^

    Dan teken ik ze na "-".

    Mijn mail:

  7. 7

    Pop said,

    Diee 2e is lieef <33

  8. 8

    […] YAY! Daarnaast zijn er ook andere leuke memo’s van Japanse merken onderweg, onder andere van Awawa Chan! (i luv awawa! ^_^). Maar… even geduld…  de post gaat niet zo snel […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

