Question me (。◕‿◕。)

Iets nieuws op de blog van Mostcutest.nl: een soort van vragenuurtje!
Ik krijg namelijk best wel veel vragen, soms over mezelf en soms over de site of alle spulletjes die erop staan. En dan bedoel ik niet “wat is het formaat van de stickers in een stickerzakje”, maar bijvoorbeeld “wat vind jij de leukste kawaii stuff”, “hoe ben je op het idee gekomen om deze site te beginnen”, “hoe ziet jouw collectie eruit”, “hoe komen de spulletjes bij jou binnen” etc…

Nu weet ik natuurlijk niet of jullie dit een leuk idee vinden, maar het lijkt mij zelf wel leuk! Zo kun je van alles te weten komen over mij en over de site, en kan ik er naar hartelust over vertellen (hihi!). Je kunt je vraag als reactie op dit bericht zetten, en als ik genoeg vragen heb verzameld zoek ik de leukste uit die ik in een blogberichtje zal beantwoorden. o^-^o

Mijn plan is om dit vaker te gaan doen, bijvoorbeeld eens per maand, dus kom maar op! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie vragen ^__^!

15 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Oeww dat is leuk!
    Nou de vragen die je zelf al neer zette zijn leuk om te beantwoorden! En iets over je zelf vertellen offcourse =]

  2. 2

    alternativegirl said,

    Ben je zelf ook zo’n Kawaii liefhebber? En heb je alle spullen die je in je webshop verkoopt ook voor eigen gebruik (A)?

  3. 3

    Laura said,

    Ik weet nog een vraag:
    Weer je nog het eerst kawaii stuff wat je zelf kocht? Dus voor je zelf en niet voor de site =]

  4. 4

    carlijne said,

    jaaa, ik weet ook nog wel een (paar) vra(a)g(en):
    – je bent toch ‘pas’ 19? hoe kom je dan op het idee om een webshop te starten, en hoe oud was je toen je ermee begon?
    – kun je echt niet dat geweldige dikke grote donuttape verkopen, als mensen gewoon pakketkosten betalen? 😀
    – wil je misschien wat meer over jezelf vertellen, want eigenlijk heb ik niet echt een idee wie nu achter de site zit.
    – hoe heb je de webshop gemaakt, wordpress, html, een ander programma?

  5. 5

    PLA said,

    (^A^)
    Hoe kwam je op het idee van dat soort dingen? (ik bedoel hoe wist je dat”kawaii” bestond enzo. Hoe heb je het ontdekt?)
    – Vertel es meer over jezelf???
    ik bedoel…het is altijd leuk om dat te weten? een foto ?
    hobby’s ? etc……………….
    ~~~~~~~~~~
    :3 ben je een Otaku??????

  6. 6

    PLA said,

    O , haha.
    Net had ik ontdekt dat Lil Miss cupcake ook jou webshop is!
    Terwijl ik nooit van deze webshop over had gehoord.
    Maar er zit al een ”about me” in de misslilcupcake site.
    xD haha.

    • 7

      Marjet said,

      Nee dat is niet zo, hoor! Dat is de site van iemand anders ^^” maar we linken elkaar omdat we van elkaar vinden dat we zo’n leuke site hebben hihi. (*^o^*)

  7. 8

    wendy said,

    hoe maak je zo’n webshop site? xD het is wel kewl ontworpen! ;3

  8. 9

    wendy said,

    je zei dat lil miss cupcake niet jouw webshop was ;o

  9. 11

    maxime said,

    ik had niet echt een vraag meer een reactie,namelijk:ik vind het wel een heel leuk idee en anders staat het steeds in je gastenboek of bij een ander deel van je blog en das ook niet heel handig… dusss dat wou ik even zeggen!!

  10. 12

    […] · Ingedeeld onder Mostcutest.nl, Over mezelf Wat een leuke vragen en reacties op de “question me!”. Heel erg leuk om de vragen te lezen, het liefst beantwoord ik alle vragen tegelijk… maar dan […]

  11. 13

    Janneke said,

    Hée! (^ё^)ノ (echt leuke emoticons, van jouw blog^w^)
    Ik vroeg me af of jij ervaring hebt met kawaii/japanse beursen of fairs in Nederland. Ieder jaar ga ik al naar de Elf Fantasy Fair en een paar andere beursen, en dat is echt superleuk, alleen heb ik geen idee of er ook speciale beursen of bijeenkomsten zijn waar bijvoorbeeld kawaii spulletjes verkocht worden. Ik krijg wel vaak folders van Abunai! (dat is meer een anime-manga beurs), maar ik weet dus niet of die echt leuk zijn, en er nog andere beursen in die catagorie zijn.

    Pfoe, wat een lange vraag ^^ Ik bedoelde eigenlijk; heb jij (of iemand anders op dit forum) enige ervaring met kawaii-bijeenkomsten, en hoe zijn die dan?

    Alvast bedankt (ノ^∇^)/ (voor de moeite te nemen dit helemaal door te lezen :P)
    xx Janneke

    • 14

      Marjet said,

      He Janneke,
      Klinkt allemaal heel erg leuk, maar ik ben echt nog nooit bij zo’n evenement geweest. Het is wel een hele goede tip trouwens, want ik kan me er best eens in verdiepen ^-^
      Maar als er toch kawaii beurzen zouden zijn…. wauw dat lijkt me echt leuk!!

  12. 15

    […] 31/01/2010 · Ingedeeld onder Mostcutest.nl, Over mezelf Weer een nieuw blogberichtje met allerlei antwoorden op vragen uit de Question me. […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

