Doelen voor 2010


Bron: Charuca.net

Allereerst natuurlijk allemaal een heel fijn, gelukkig, gezond en kawaii 2010! Ik hoop dat jullie leuke feestdagen hebben gehad met veel gezelligheid en misschien wel leuke cadeautjes! Ik in ieder geval wel! (o^¡^o)

Het begin van het jaar leek mij een goed moment om een paar MostCutest doelen op papier te zetten. Hier ga ik dit jaar voor!

  • Een jaar met veel nieuwe spulletjes, uiteraard ^__^
  • Een jaar waarin ik graag een ‘echte’ webwinkel wil. Ik heb de site zelf ontworpen en in elkaar gezet, ik ben namelijk iemand die graag alles zelf doet. Zo dus ook de website, voor mij geen standaard winkelsite; die zijn er al zoveel. Ik wil iets eigens, iets unieks. Maarja…. ik ben dan  net niet zo kundig om een hele website met winkelwagensysteem in elkaar te zetten. Das best lastig!
    Dit jaar ga ik toch een manier vinden om een unieke site te behouden, maar wel een met een winkelwagentje, want dat maakt het toch weer wat makkelijker voor jullie! (Psst: als je een tip hebt, laat je het dan weten?)
  • Een jaar waarin ik weer eens op de markt ga staan! En don’t worry, ik breng jullie dan natuurlijk ook op de hoogte. Ik vond dit de vorige keer, in mijn eigen woonplaats, erg leuk en wil dit graag weer eens doen, misschien wel ergens anders!
  • Een jaar waarin ik mijn blog beter bij ga houden. Ik ga proberen om er minimaal 2 keer per week een leuk berichtje op te plaatsen, ga nieuwe winacties organiseren en nog veel meer leuks. Hou ‘em in de gaten dus!
  • Een jaar waarin ik alles nog wat professioneler aan wil pakken: misschien een nieuw logo en binnenkort ga ik nieuwe visitekaartjes ontwerpen en laten drukken. I’ll let you know (en jullie zullen het zien offcourse!)
  • Een jaar waarin ik mijn bekendheid wil vergroten! Helpen jullie mee?

Ik heb het idee dat ik nog iets vergeet… ach dat voeg ik dan later nog wel toe! (*^o^*) Hebben jullie ook nog een verzoekje? Laat het weten!

7 Reacties so far »

  1. 1

    Mirjam said,

    Whooo!!!
    Ik hoop dat ze allemaal waar worden ^^
    Je kunt bijv. ook op de Koniginnedag-markt gaan staan (gratis!!!) of in het voormalige FEC (WTC EXPO te Leeuwarden) ook altijd veel mensen die daar komen!! (Ik soms hahaha :D)

    En je blog lees ik altijd (reageer niet altijd *shame*) en ik vind ze superleuk, vooral de leuke plaatjes die er altijd bij staan :D!

    xxx

    • 2

      Marjet said,

      Wat leuk om te horen hihi 😀 Ja inderdaad, WTC EXPO kan ik wel eens proberen maar…. ik weet niet hoe het daar met de kawaii liefhebbers zit 😀 maar zeker bedankt voor de tips! Super 😀 Ik heb er nu al zin in!

  2. 3

    Laura said,

    Kom je ook eens een keer naar Den-Haag dan xD

    haha, maar ben benieuwt!

  3. 4

    meira said,

    misschien kun je ook een eigen hyve aanmaken op hyves
    maar als je ergens langskomt kom langs bij enschede^_^

  4. 5

    jet said,

    super leuke doelen!

  5. 6

    Janneke said,

    heeejj
    ik heb deze site gevonden tijdens het googelen en ik vindt het echt gewledig!!!
    dus die bekendheid gaat wel lukken (^_^).

  6. 7

    […] jaar heb ik dit ook gedaan. Mijn doelen voor 2010 in een blogje verwerkt. En ik mag jullie met trots meedelen: ik heb al mijn doelen behaald! ^__^ […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

