Dreaming of a cute christmas…

Eind volgende week is het alweer zo ver: kerstmis! Natuurlijk ben ik al bezig met de voorbereidingen, zo heb ik een ROZE kerstboom gekocht; so cute! Helaas nog geen foto, want ik moet hem nog versieren, maar wel een goede reden om eens op zoek te gaan naar kawaii kerstbomen. De foto’s kun je hier bekijken!

Niet echt een kerstboom, maar wel leuk voor in de boom! Deze poppetjes van vilt zijn zelfgemaakt en ik ben ook van plan een paar vilten poppetjes in mijn boompje te hangen ^__^. (Bron: flickr.com, user: Miss_thundercat)

Awww! Hello kitty! Cuuuuute! (bron: kittyhell.com)

Schattig vilten boompje met de sugarbunnies! Lief!! (bron: Flickr.com user: geishabot)

Roze boom met verschillende sanrio characters er in. Very cute! (Bron: flickr.com user: cutekeysi)

Ohhh wat een schattig kerstig tafereeltje! Dit wil ik ook!! ^__^ (Bron: flickr.com user: scrumptiousdelight)

En nu ga ik snel mijn eigen boompje versieren!

3 Reacties so far »

  1. 2

    meira said,

    wow wat lief zijn ze
    ik ga maar ook snel mijn kerstboom versieren


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

