Verwacht op Mostcutest.nl

Hoihoihoihoi! Maandag 7 december komen de nieuwe spulletjes online. Ik noem het maar de decembercollectie hihi. Daarom even een klein berichtje wat jullie kunnen verwachten:

  • Haarclipjes, ringen en oorbellen
  • Nieuwe stickerzakjes
  • Grote memo’s
  • Post-it’s
  • Briefpapier

En nog een paar kleine dingetjes. Alles is heeeel erg leuk ^__^

Daarnaast ben ik nog een leuke feestdagen actie aan het bedenken, dus houd de nieuwsbrief in de gaten (of meld je snel aan op mostcutest.nl!).

Tot maandag ^^ (ik heb er zin in!)

3 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    oke, dit heeft niks met je nieuwe bestelling te maken, maar ik heb die grote
    donut tape ook op een andere webshop site gezien ;O
    maar ik kan niet wachten op de nieuwe spulletjes ;3
    keep holding on !
    Xx

    • 2

      Marjet said,

      Ja, dat kan, maar ik verkoop geen dikke tape omdat de verzendkosten voor 1 tape dan €6,75 zullen zijn. Dat vind ik te veel, ik wil daarom alleen maar spullen verkopen die door de brievenbus komen.. hoe stom het ook is hihi. Het is gewoon jammer dat de verzendkosten dan zo hoog zijn >.<

  2. 3

    meira said,

    waii nieuwe spullen kan nie wachten


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

