D.I.Y. : Gemaakt door jullie!

In mijn vorige post plaatste ik een oproepje; stuur je mostcutest kawaii spulletjes die je hebt gemaakt naar me op! Inspiratie! In deze post zie je alvast een paar gemaakte dingen. Ik vind alles zo erg leuk! Super om te zien wat er allemaal met de mostcutest spulletjes gebeurt.

Heb jij ook iets gemaakt? Stuur het op, dan verzamel ik weer wat nieuwe foto’s en post ze de volgende keer!

Kastje en prikbord gemaakt door Evelien. Echt superleuk geworden!

Een stukje van een helemaal beplakte multomap, een pennenbakje (eigenlijk gewoon een beker), en 3 canvas schilderijtjes beplakt door mijn zusje Hannah. Wauw!

Dewwellie’s kawaii kastje. Looks cute! Leuk idee om ook de zijkanten van de kastjes te beplakken (hey! idee! misschien doe ik dat ook wel ^^).

Meira’s kast en de binnenkant, die ze ook nog eens heeft beplakt met leuke kawaii plaatjes. Superleuk! Ze gebruikt deze lade voor al haar kawaii spulletjes. Cute he! Super leuk idee ^^

Jill is begonnen aan een grote pot vol lucky stars. Dat zal wel veel werk zijn… maar het ziet er nu al cute uit! Schattig zeg die aapjes ^^

Manna heeft haar TV helemaal beplakt met stickers: kawaii!!

En dit heb ik de laatste tijd gemaakt: een stom notitieboekje beplakt (nu issie leuk ^^) en 2 tapedispensers. En… een magneetbord beplakt met grote tape op de voorkant en cube friends langs de zijkant. Ik vind deze zelf erg leuk geworden!

Dus! Een nieuw oproepje voor de volgende post: stuur je gemaakte dingetjes op, en dat kan alles zijn, en dan staan ze er de volgende keer bij!

Bedankt voor de foto’s! Ik vind het superleuk om te zien!

Genoeg inspiratie opgedaan? ^^.

2 Reacties so far »

  1. 1

    meira said,

    wauw alles ziet er egt kawaii uit
    ik had laast nog een wiskundeschrift gekocht
    ik ben er nog bezig met het beplaken
    maar als ik klaar ben stuur ik het wel naar je
    oh ja had je nog wat iets gedaan met de hannari tofu tip dat ik je had gestuurd
    ik ben er nog bezig met het maken

  2. 2

    evelien said,

    aaw vet leuk geworden allemaal n__n
    die grote donut tape is ook vett
    kga binnenkort ook ff meer dinge beplakken XD lol


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

