Echte kawaii winkels

Hoi! Sorry… te lang niet gepost!

Het lijkt mij fantastisch om naar Japan te gaan… en dan vooral om de kawaii spulletjes. Wat lijkt het me geweldig om in een ‘echte’ kawaii winkel rond te lopen; vol cute stickertjes, memoblokjes, maar ook grotere dingen zoals knuffels etc… ZUCHT! Ik wil echt zo graag eens in zo’n winkel rondlopen.

Ik heb eens op internet gezocht naar wat leuke foto’s; kijk mee!

Wauuuuw! Dit is in de USA (we hoeven dus niet eens naar Japan!): op de foto is heel veel te zien, allemaal even cute hihi. Jammer dat het niet wat duidelijker is.

De Rilakkuma Store in Tokio op het station. Wauw! Dus.. als je je trein hebt gemist, kan je gewoon even lekker snuffelen in een winkel als deze. Met een BERENINGANG! Soooo cute. Ik zou denk ik met opzet mijn trein missen…

En deze winkel.. geloof het of niet.. zit in Londen!!! De dichtbijzijnste kawaii shop is natuurlijk Mostcutest.nl, maar als we dan toch eens willen voelen en urenlang kijken, dan moeten we naar Londen. De winkel heet Artbox, en ik wil erheen! Bron

Cute hah? Ik vind van wel en zou graag eens in zo’n winkel rondneuzen!

Hebben jullie een lievelings kawaii winkel? (allemaal tegelijk: MOSTCUTEST.NL!!!! Haha nee grappie ^^). Dus nu serieus: zijn jullie al eens in een echte kawaii winkel geweest? Ik ben benieuwd naar de verhalen.

En oja, een oproepje. Heb jij iets speciaals gedaan met je spulletjes van Mostcutest.nl? Bijvoorbeeld: een kastje beplakt met tape, je schoolboeken opgeleukt met stickers, een armbandje gemaakt met HK kralen, een hele pot vol lucky stars? Ik ben heeeel erg benieuwd. Maak een foto en stuur ‘m op; dan zet ik alle resultaten in een berichtje op mijn blog. Leuk om inspiratie mee op te doen!

XX Marjet

22 Reacties so far »

  1. 1

    evelien said,

    whaaa een rilakkuma store, so cool! men kzou daar de hele dag wel kunnen rondneuzen 😛 ooit ooit ooit ga ik naar japan en me suf shoppen! haha 😛

    nou kheb mn kastje nog nie af, ik denk zondag! dan stuur ik je een foto 😉

    en nog bedankt voor je lieve comment op mijn site! ❤

  2. 2

    Dianne said,

    Ik heb in het begin van het schooljaar mijn schriften beplakt met tape en stickers!
    Iedereen vond het heel cute! ^^

    Ik heb in Middelburg een superleuke kawaii-shop gespot!
    Het heet ‘The kitsch Company’.
    Ik heb er al veel leuke dingetjes vandaan.

    Groetjes, dianne ^^

    • 3

      Marjet said,

      Wauuuw super!! Leuk dat je het met ons deelt: al is het helemaal aan de andere kant van Nederland, ik ga er eens een bezoekje brengen! Super!

  3. 4

    Dianne said,

    Dit is er een foto van!
    Die was ik vergeten te plaatsen.

  4. 5

    meira said,

    wow wat gaaf al die kawaii winkels
    ik zou ook met opzet de trein missen wie niet
    ik ben al klaar met het beplaken van mijn kast en agenda
    dus ik stuur je de foto’s wel op

  5. 6

    Lija said,

    Superleuke winkels! Zelf ben ik in China in zo’n leuke shop geweest, allemaal leuke ‘kantoor’-spulletjes en andere te schattige spulletjes. Ze hadden er geloof ik geen deco-tape 😀 Wel die strookjes om sterretjes van te vouwen. Ik ben echt helemaal gek van alle tapes, vooral de sweets-tape, ben er werkelijk waar verliefd op! Heb de achterkant van m’n mobiel beplakt, m’n agenda en andere spulletjes waar het maar op kan 🙂 Verder beplak ik alle kaartjes die ik aan vriendinnen stuur!

    • 7

      Marjet said,

      Deco tape rocks! Hihi, wat leuk zeg, klinkt allemaal ergg leuk! Ben zelf ook dol op de sweets tape! En ook op de cube friends, die vind ik zoo cute! Gaaf dat je in een kawaii winkel bent geweest! Super!

  6. 8

    floortje said,

    Hey Marjet, Super cute zeg!! ik ken ook een winkel jammer genoeg in tokyo maar de plaatjes er van zij supppppeeeeer gaaf!!!!! het heet ”kiddyland” je moet het maar eens op google kijken zo gaaf!

    -xxx- floortje

  7. 9

    carlijne said,

    jaaa, love, love, love! de artbox heeft twee winkels in londen, ik ben in de andere geweest, die was een stuk kleiner, en dáár wist ik al niet wat ik moest kiezen! maarrrr, artbox heeft ook een webshop, en ze verzenden gewoon naar nederland!
    hier nog wat kawaii-webshops:
    fromjapanwithlove.com (ook superleuke bentospullen, en de verzendkosten zijn niet normaal laag voor japan)
    artbox.co.uk love, love, love! I don’t need to say more

    😀 sorry, ik word zo blij van al die supercute spulletjes!

  8. 10

    meira said,

    weet iemand misschien waar precies die kawaii winkels in londen ligt
    of waar ik het kan vinden
    want ik ga een keer naar londen en dan wil ik graag daar langs gaan
    maar een kawaii winkel in Nederland is ook wel goed

    • 11

      Marjet said,

      Hoi Meira,
      In Londen zitten 3 artbox winkels:
      Artbox Camden – Unit 11a, Camden Stables Market, London,
      Artbox Covent Garden – Thomas Neals Centre, off Earlham St/ Shorts Gardens, London,
      Artbox Kings Road – Kings Walk Centre, 122 Kings Road, London SW3

      Zoals dianne zei: In middelburg zit een winkel: “the kitsch company”. Het adres kun je misschien op internet vinden.
      En ook in Rotterdam zit een winkel, daar ben ik zelf laatst geweest. Het heet Wah Kiu Trading. Maar ik vond het daar wel erg duur.. >.<

  9. 12

    Els said,

    In het shoppingcenter in Valetta (Malta) was er een kawaii winkeltje ^^ er waren ook hello kitty telefoons x] ik was jammer genoeg al blut 😦

  10. 13

    Sushin_ said,

    Je hebt ook een kawaii shop bij Rotterdam centraal hoor… c:! Ehm… wai kiu heet die. 🙂

  11. 14

    Armani said,

    ‘kheb met decotape al me saaie balpenne zitte beplakke ;D

    weet iemand nog leuke webshops?

  12. 15

    sanne-chan said,

    Kawaii !!
    Ik ben zo blij ik ga in oktober naar london!
    Dus als er in oktober op de winkel deur staat;
    Sorry, closed because no stock anymore!
    Ben ik langs geweest ;D!

  13. 16

    Sherelle said,

    In Amsterdam ken ik uit mn hoofd nu al 3 van zulke winkeltjes 😀
    Ik woon in Amsterdam en daar heb je Chinatown, waar ook hele schattige winkeltjes zijn! Ook zit er eentje in de Damstraat/Nieuwehoogstraat.
    En verder zit er nog eentje op de Sint Antonisbreestraat :]

    xo

  14. 18

    Edith said,

    In rotterdam zit in China town een winkel die Gift House heet, echt heel erg leuk en veeeel goedkoper dan Wah Kiu

  15. 19

    Pippi said,

    Ik ga binnenkort naar Amsterdam dus kan iemand mij please de namen van de shops daar doorgeven???????????????????????????????

  16. 21

    mila said,

    ik heb alles van kawaii echt je moet gewoon een winkel in ny over kopen ik heb een shop jee gekregen van pappie voor verjaardag so cute

  17. 22

    Noor said,

    Hoi!! Ik ben Noor!! Ik heb vaak dingen op jou site bestelt!! ^.^
    Ik ga op vakantie naar Londen en ik ga ook naar de winkel artbox!! En naar de winkel mr. Panda!!

    Doeiii ^.^’


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

