Nieuw: grote tape specials!

Zoals jullie misschien al gezien hebben staan de nieuwe spulletjes erop. Ik zal zometeen in een post nog nader toelichten wat er allemaal nieuw is, maar deze nieuwe soort tape heeft ‘eigen’ plekje nodig. Dit is soooo cute! ^^

Er zijn 2 soorten grote tape specials. “Extra lang” is gewone grote tape, maar dan 25 meter lang in plaats van 15 meter. Deze tape is verkrijgbaar in superleuke prints: hartjes, donuts, cupcakes, snoep en matroesjka’s:

Doorzichtig + extra breed: Deze tape is extra bijzonder. Deze zijn namelijk een stuk breder: 2,4 cm! En dan het leukste: ze zijn doorzichtig.

Natuurlijk heb ik dit al even getest. Zie hier het resultaat:

Een randje langs mijn plastic ‘tape’ kastje. Ik heb hier gebruik gemaakt van “paddestoel” en “appels”.

Mijn zusje hannah heeft een stukje tape op haar TV op haar slaapkamer geplakt. Grappig he!

En het leuke van de tape is: je haalt het er ook zo weer af!

Natuurlijk hoort hier ook een leuke actie bij. De tape kost per stuk €3,50, maar je hebt er nu 3 voor €9,00! €1,50 korting!

Handig! Superleuke cadeautjes voor de decembermaand!

Nu ben ik zelf natuurlijk laaiend over deze nieuwe tape (haha!), maar ik ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden…?

En oja! Snel naar MostCutest.nl!

2 Reacties so far »

  1. 1

    meira said,

    wahhh ze zijn allemaal kawaiii
    ik heb snel besteld voor dat ze op waren
    wel een beetje teveel maar nou en
    good job marjet >_^

    groetjes meira

  2. 2

    Lisanne said,

    Dat doorzichtige is echt tof!!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

