Mijn eigen lievelings kawaii spulletjes

Als webmiss van een kawaii winkeltje ben ik zelf natuurlijk dol op cute stuff! Daarom ben ik immers met deze website begonnen.
Zelf ‘verzamel’ ik ook alles wat cute is; van t-shirtjes tot memoblokken en van sieraden tot tape. Ik heb van alles wel wat. Daarom leek het me leuk om in deze post foto’s te laten zien van mijn lievelings kawaii stuff!

Laat ik maar beginnen met mijn tapejes. Ik ben DOL op tape, zoals jullie misschien al eens hebben gemerkt, hihi. Ik heb best veel tape en het was dan ook moeilijk om mijn favorieten uit te kiezen. Maar dit zijn ze!
Kleine tape: rood met poppetjes en roze met flesjes (goed nieuws! de flesjestape komt ook op de site in het groot!)
Grote tape: cube friends. Dit is echt mijn aller- aller- aller- allerliefste tape haha. Ik vind ‘em geweldig! Helaas is ie bijna op. Maar ook goed nieuws over de cubefriends tape: deze komt ook op de site! Wel in het klein, maar hij komt!
Dikke tape: mijn mooie gekleurde donut tape. Ik ben helemaal gek op de kleurtjes van deze tape! Ik gebruik deze tape dan ook veel, gelukkig zit er veel op ^^.

Dan mijn memo’s: van alle soorten 1 ^^. Oh, ik zie nu dat ik een kleine memo ben vergeten… oeps!
Poop memo: Deze is geweldig! Mooie gekleurde drollen (hahahah), met lijntjes op de achterkant. I love it!
Obentou chan origami memo: Ook deze kennen jullie misschien uit de shop. Hij was supersnel weg, maar gelukkig had ik er ook 1 voor mezelf. Je kunt hier geweldige dingetjes mee vouwen! Ik heb hier al eens over geblogt, je leest het hier.
Hello kitty x tokidoki notebook: Ook hier ben ik dol op… maar… ik vind het zonde om hem te gebruiken. Haha, dus ik heb dit boekje om te hebben ^^.

En tot slot mijn stickerzakjes en stickervel.
Happy sandocchi stickerzakje: geweldiggg. Normaal ben ik meer van de kleurtjes, maar deze schattige boterhammetjes zijn mijn favoriet ๐Ÿ˜€
Puffy stickervel: Met schattige poppetjes ๐Ÿ˜€
Soda chan pvc stickers: PVC stickers zijn dikker dan de normale stickers uit de stickerzakjes en heel erg cute. Er zit een hard laagje plastic overheen. Ik ben dol op melkflesjes/pakjes. Dus dit is mijn favoriete PVC stickerzakje :D.

Wat is jouw lievelings kawaii item uit je collectie?

10 Reacties so far »

  1. 1

    alternativegirl said,

    Wauw, die grote rol met tape is echt supersupercute!

    • 2

      mostcutest said,

      Hihi thanks ๐Ÿ˜€ tis ook echt mijn favoriet! Kan helaas geen grote tapes in de shop verkopen; het is te dik op om te sturen. Anders stond deze er zeker bij! ๐Ÿ˜€

  2. 3

    Dewwellie said,

    Mijn favoriete items zijn de stickers!
    Die zijn zoooo cute!

    Maar ik vind de memoblokken ook erg lief…

    Eigenlijk is alles mijn favoriet ๐Ÿ˜‰

    Als je het niet erg vindt Marjet, ga ik ook zo’n kastje beplakken met tape.
    Ik vind het echt zo’n mooi idee!
    En dan kan ik mijn stickerzakjes en memoblokjes in het kastje bewaren…

    Heb je het kastje eerst moeten ontvetten of blijft de tape goed kleven aan het hout?

    alvast bedankt,

    Groetjes,

    Dewwel

    • 4

      mostcutest said,

      Hoi Dewwellie ๐Ÿ˜€
      Tuurlijk vind ik dat niet erg, ik heb het juist op mijn site gezet als idee voor jullie ^^. Juist leuk!
      Ik heb het kastje niet ontvet, de tape blijft goed zitten.
      Heel veel succes en ben benieuwd naar het resultaat!
      Groetjes Marjet

  3. 5

    Lija said,

    Ohja, die mooie donut-tape! Echt jammer dat ie niet door de brievenbus past, want ik was direct verliefd toen ik ‘m op je kastje zag ๐Ÿ˜€ Ben heel benieuwd naar de nieuwe tapes!!!

  4. 6

    Mirjam said,

    HEy,
    die broodjes-stickertjes <3333 die moet ik echt hebben ๐Ÿ˜›
    Krijg je die nog binnen…. ooit!?
    Want ik wou het bestellen uit Amerika, maar voor 1 stickerzakje zijn de verzendskosten errug hoog!

  5. 8

    elisa said,

    OMG die donut tape <33
    jammer dat ze niet door de brievenbus passen =[
    de rest is ook super cute โค

  6. 9

    mij said,

    wow, leuk hoor!
    heb zelf ook al die tape,
    want ik spaar tape!
    die rode ben ik nog naar op zoek!
    maar vind ik vast wel!
    heb er intussen precies 97 (net geteld)
    nou hopelijk heb je die rode eruugg snel!!

    mvg Hannaaaaaaah<3

  7. 10

    iris said,

    waar heb je zo’n winkel


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

