YAY! Nieuwe spulletjes deel 1!

Hoi allemaal,

Jullie hebben er even op moeten wachten, en ik ook, maar eindelijk staan de nieuwe spulletjes op de site. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Dit is deel 1, want ik verwacht nog meer. Sieraden, nieuwe kawaii pennen, agenda’s en vooral heel veel tape. Je kunt over ongeveer 1,5 week dus alweer een nieuwe lading spulletjes verwachten. Ik heb er zin in! ^^

Even wat foto’s van ‘achter de schermen’:

Wat is er nu precies nieuw?
– Lucky stars paper (nu ook glimmend papier! supercool!)
– Heel veel memoblokken; klein en groot
– Stickerzakjes

Dit alles alvast voor de feestdagen. Wees er snel bij, want de producten zijn in een kleine oplage te koop.

Kijk snel op mostcutest.nl!

En…..? Wat vinden jullie ervan?

3 Reacties so far »

  1. 2

    alternativegirl said,

    Wat veeeeeeeeeet!
    Zal ik je trouwens bij m’n links neerzetten op AG?

  2. 3

    Lija said,

    Wat een leuke spulletjes! Ziet er allemaal heel leuk uit, ben dan ook behoorlijk benieuwd naar deel 2 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

