Kawaii boek – Kawaii not

Ik ben biijjjjjjna jarig (aankomende zaterdag! woehooee!) en 1 van de dingen op mijn wishlist is een suuupercute boek: Kawaii not – Cute gone bad.

Misschien kennen jullie de website kawaii not wel. Dit is een ‘online stripboek’ waar vaak (dagelijks?) nieuwe stripjes online komen. En deze stripjes zijn cuuute, maar vaak wel een beetje bad. De characters in de stripjes doen altijd iets gemeens/stoms, haha. De tekenstijl en de characters zijn in ieder geval super kawaii!

Nu is er ook een kawaii not boek (o.a. verkrijgbaar op bol.com), en die staat dus op mijn lijstje. Omdat ‘ie zo cute is, laat ik het boek hier ook even zien:

Met onder andere:

  • De eerste 100 kawaii not strips
  • Een kawaii horoscoop
  • De “Hoe kawaii ben jij” quiz
  • 2 pagina’s vol stickers

En nu nog hopen dat ik het krijg! ^^ Misschien volgt er dan nog een foto van het echte boek!

Kennen jullie kawaii not? En wat vinden jullie ervan?

10 Reacties so far »

  1. 1

    Dewwel said,

    Het is vandaag zaterdag…!!

    Hiep Hiep Hoera?!!

    Gefeliciteerd…!

    Hoop dat je het boek gekregen hebt.
    (ik krijg hem stiekem ook!)

    Lieve groetjes,

    Dewwellie

  2. 3

    Lija said,

    Nog GEFELICITEERD!! Hiep hiep hoeraaaaaaaaa! Sorry, btje late reactie, maar daarom niet minder gemeend 😀 Het boek ziet er echt supercute uit, voldoet hij aan je verwachtingen? De illustraties zijn zo ontzettend schattig, ik wou dat ik zo kon tekenen! Ben benieuwd naar de inhoud, dus wat mij betreft mogen die foto’s wel komen 😀 Heb je nog andere leuke cadeaus gekregen? Veel plezier met je boek!

  3. 4

    mostcutest said,

    Dankjewel 😀
    Oke:D Dan komen de foto’s nog! Ik ben er heeel blij mee, heerlijk om lekker in te bladeren (en te lachen om de stripjes, hihi!) En de stickertjes erin zijn ook zo cute!
    Ik heb heeele leuke cadeautjes gehad! Theelepeltjes met taartjes on-top 😉 een tekentablet om te ontwerpen op de computer, een ketting met een kawaii tandje eraan (hihi), tshirtjes, een mooie nieuwe portemonnee, een agenda, notitieboekje en pen, lekkere snoepjes en nog veel meer! Echt superleuk 😀

  4. 5

    Lija said,

    Oeh, dat klinkt allemaal heel leuk! Zijn die lepeltjes misschien van Blond? Die heb ik laatst voor mijn verjaardag gekregen. Wat een lieve cupcake hier rechtsboven 😀

  5. 7

    Annemarie said,

    Hey wat leuk, ik ben ook op 10-10 jarig!! Zo te horen heb je leuke spulletjes gekregen! Zelf ben ik ook verwend met oa leuke Hello Kitty spulletjes en stempels voor mijn hobby.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en ik heb net even de nieuwe spulletjes in de shop bekeken en moet ook maar weer een bestelling plaatsen geloof ik =^.^=

  6. 9

    flora danny ngo said,

    hou oud ben je gewordne?


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

