And the winner is…

Met veel plezier heb ik de reacties van de winactie gelezen. Echt SUPER LEUK! Leuke tips, verbeteringen en complimentjes waar ik allemaal iets mee wil gaan doen. Houd de site dus in de gaten!

Maar nu moest ik een winna(a)r(es) kiezen.. en dat lukt me niet haha! Ik vind al jullie reacties even leuk, even lief, even handig, etc. etc.
Dus ik heb het volgende gedaan: de reacties een nummer gegeven van boven naar beneden. De ‘tussen’berichtjes heb ik daarbij buiten beschouwing gelaten. Dit bracht me op 19 reacties. Op random.org heb ik deze ingevoerd in de random number generator en het volgende nummer kwam eruit…:

Nummer 7.. is… Dewwellie!

Gefeliciteerd! Ik neem contact met je op en de spulletjes komen zo snel mogelijk naar je toe.

En voor alle andere deelnemers: heel erg bedankt! Ennuu.. in de toekomst komen er meer winacties want ik vind het superleuk om te doen! Het is een nieuwe categorie geworden op mijn blog ^^. Houd de blog dus in de gaten!

5 Reacties so far »

  1. 1

    […] De winactie is gesloten. Lees hier wie de winnaar is. Bedankt voor jullie deelname! Er komt snel weer een […]

  2. 2

    Dianne said,

    Wat leuk voor haar!
    Volgende keer doe ik weer mee, en ik hoop dat ik dan wel win natuurlijk! 😀

  3. 3

    Lija said,

    Gefeliciteerd Dewwellie, veel plezier met je prijs! Enne… ik kijk uit naar de volgende winacties!

  4. 4

    Dewwel said,

    Thanks Thanks Thanks!!

    Ben echt super blij!!

    Groetjes,

    Dewwel

  5. 5

    kawaiifan said,

    wow! met zo’n prijs zou ik echt tegen iedereen opscheppen!!! 😉 nog vel plezier dr mee Dewwellie!!!!!!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

