Mostcutest sieraden – ringen

Met veel plezier lees ik alle reacties die jullie plaatsen bij de winactie! Super leuk! Als je nog mee wilt doen; schiet op want inzenden kan nog tot a.s. zondag!

Uit een aantal reacties kwam het idee om sieraden te gaan verkopen. Goed idee! Heb er zelf ook al vaker over na gedacht, maar wist niet of het erbij zou passen enzo.
Ik ga er mee aan de slag! Te beginnen met: ringen! Maar om voor jullie zo leuk mogelijke producten in te slaan, heb ik wel jullie hulp nodig. Namelijk; wat vinden jullie het leukst? Kawaii poppetjes, cute food, schattige strikjes en hartjes, leuke characters zoals hello kitty of my melody? Om inspiratie op te doen heb ik een collage gemaakt:

Je ziet: genoeg keus! Wat vinden jullie ’t leukst (meerdere antwoorden mogelijk haha):

  • Kawaii food: cakejes, ijsjes, pudding, snoepjes etc. Geef even aan wat je dan graag wilt
  • Cute poppetjes: beertjes, konijntjes etc. in vrolijke kleurtjes met schattige gezichtjes
  • Kawaii dingetjes (hihi) zoals regenboogjes, wolkjes, etc.
  • Strikjes, hartjes, sterretjes in vrolijke kleuren met leuke prints
  • Characters zoals my melody, hello kitty, etc. Let me know!
  • Of.. misschien wel iets heel anders!

Laat het me weten, en ik ga op zoek! Als je liever iets anders wilt zoals haarclipjes, andere oorbelletjes ofzo, dit is je topic!
Ben erg benieuwd naar de reacties!

17 Reacties so far »

  1. 1

    Jet said,

    Oeww dit vind ik zooo leuk!
    Ik vind deze het leukst:
    – kawaii food
    – kawaii dingetjes
    – Strikjes, hartjes, sterretjes in vrolijke kleuren met leuke prints.

    Ik zelf wilde al ssuuper lang een ring met cupcakeje nergens gevonden!
    Vind het zoo jammer! Hopen dat ik hier binnenkort een leuke zie!
    xx

  2. 2

    Mike ^^ said,

    Leuk ik vind deze wel leuk:
    Kawaii food: cakejes, ijsjes, pudding, snoepjes etc. Geef even aan wat je dan graag wilt
    Cute poppetjes: beertjes, konijntjes etc. in vrolijke kleurtjes met schattige gezichtjes
    Kawaii dingetjes (hihi) zoals regenboogjes, wolkjes, etc.

  3. 3

    Mike ^^ said,

    Ik vind dat je ook knuffetjes moet gaan verkopen ^^

  4. 5

    Dianne said,

    Hey!
    Wat een gaaf idee zeg!

    Mij lijkt kawaii-food en kawaii poppetjes heel erg leuk!
    Die vind ik het schattigst, ik hoop dat ze in de webshop komen! 😀

    Groetjes!

  5. 6

    Lija said,

    Wat lief dat je overweegt om meer sieraden op je site te zetten! Zelf draag ik eigenlijk weinig ringen, maar de leukste van je collage vind ik toch wel de ijsjes (die magnum-achtige) en die cupcakes daarboven. Dus eigenlijk: fooooood!

    Qua oorbelletjes zou ik het wat simpeler houden, maar ik weet niet of dat wel past op jouw site? Of je doet het allebei, bijv. leuke cupcakes als oorbelletjes, maar ook gewoon hartjes enz.

  6. 7

    Mike ^^ said,

    Zoals ik in mijn vorige berichtje al aangaf vond ik die leuk : Je kunt ook zelf dingen van klei maken ik doe het ook wel vaak het word super kawaii!
    En ik had een vraagje hoe maak jij die zakjes met het logo van mostcutes het ziet er mooi uit ;3

  7. 8

    Dewwel said,

    als er Kawaii knuffeltjes bestaan… zou het echt super cool zijn om die te verkopen…

    Maar ik begrijp wel dat het verzenden dan heel duur wordt (pakketpost) en dat het dan misschien niet zo goed verkoopt.

    Wellicht is het mogelijk om het op aanvraag te bestellen zodat je zeker weet dat je het verkoopt?

    liefs,

    Dewwel

  8. 9

    Bente said,

    Wat ik heet leuk vind is een haar klipje in de vorm van zo’n strikje.
    Die staat ook op het plaatje, is dat een klipje of oorbellen?
    Groetjes,
    Bente

  9. 10

    Bente said,

    Oh wat ik nog even wat vergeten te zeggen:
    Ik zou heel graag een cute maar toch een moderne horloge willen hebben.
    Ik zoek er al heeel lang naar, maar heb nooit iets gevonden. Maar jij bent daar natuurlyk veel beter in 😉
    Groetjes, Bente

  10. 11

    Peej said,

    Heejj..
    Weetje, eigenlijk vind ik alles wel leuk.
    Maar – Hello Kitty
    – Kawaii food
    – Kawaii dingetjes
    Zijn toch wel het allerleukst:D
    Groetjes, Peej!

  11. 12

    Peej said,

    En hoe kan ik eigenlijk meer zien? Heb je ook een site? Voor als ik eventueel iets wil bestellen? Want daar wil ik toch wel wat meer van weten:D

  12. 14

    kimpjaa said,

    waaauw.. echt cute!
    maar wat ik me nou al een hele tijd afvraag:
    hoe je nou die poppetjes maakt?
    niet die cakejes, maar die poppetjes enzo
    ik hoop dat je me daar wat info overwilt geven.
    wat ik moet kopen en waar ?

    je maakt hele leuke dingen!
    xxx

    • 15

      Marjet said,

      Hoi! Ja schattig he!
      Ik maak deze dingetjes niet zelf, maar ik koop ze in in Japan! Vervolgens maak ik er wel zelf ringen, oorbellen, haarclipjes etc. van. Maar ik kan je dus niet helpen met hoe de poppetjes worden gemaakt, want ik denk dat dat echt fabrieksmatig gebeurt.
      Veel succes!

  13. 16

    NaoomO.o said,

    awww dit is indd cute maja zulke dingen verkopen ze alleen maaar in china en japan en als je geluk heb in jou land =[ echt jmmr :l maja gewoon blijve lache =D
    just smil 😛

  14. 17

    C.(L) said,

    liieeff,


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

