Mjam, kawaii food!

Een post met lekker veel foto’s van… kawaii food. Bento! Ik vind het altijd superleuk om te zien hoe bento-ers hun lunchbox opmaken voor mee naar hun werk/school/oid. De mooiste kunstwerkjes komen voorbij. Volgens mij zou ik het niet eens op willen eten, zo kunstig ziet het er vaak uit. Kijk eens mee naar deze geweldige kunstwerkjes:

Bron: Google

 Bron: adventuresinbentomaking.com


Bron: Flickr

Bron: Flickr

Bron: Flickr

Bron: Google

Kawaii? HEEL ERG! 
Zou jij ‘smorgens tijd hebben voor zo’n kunstwerk, of vind je boterhammetjes met kaas voldoende?

Tipje: de Nederlandse bento babe maakt superleuke lunchboxjes en laat ze iedere dag zien op haar blog. Leuk om eens een kijkje te nemen!

4 Reacties so far »

  1. 1

    Dianne said,

    DIE ZIJN TÉ CUTE.
    Wauw, megamooi!

  2. 2

    Laura said,

    Ik ben ook al driftig aan het bentoën. Zo goed als de kunstenaars van bovenstaande dingskes ben ik niet, maar met een ei in de vorm van een konijn kom je al een heel eind. Leve de eggmolds!

  3. 3

    evelien said,

    thanks voor je lieve comment! kben heel blij met mn spulletjes wat ik heb besteld bij je, kga binnenkort weer wat bestellen hoor 😉
    haha bento is zo leuk! dat ga ik echt voor mijn kindjes doen later!

    xx evelien

  4. 4

    Laura said,

    @Evelien: ik maak die boxen gewoon voor mezelf, ook al ben ik dan al soort van volwassen. Kan mij het schelen! Collega’s vinden het geloof ik wel tof, krijg in ieder geval vaak ‘jammer’ te horen als ik mijn lunch al op heb voordat ze hem hebben kunnen zien!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

