Winactie!

Iets nieuws op de mostcutest blog: een winactie!  Het prijzenpakket bestaat uit: Hello kitty mini memoblokje, happy days briefpapier, happy house stickerzakje, ijsje oorbellen en hello kitty pen. Superleuk dus!

Om mee te doen moet je het volgende doen. Geef in de comments van dit bericht (onderaan te vinden) antwoord op de volgende vraag:

Wat vind jij van MostCutest.nl? Wat vind je leuk, wat kan beter, wat zie jij graag op de site, wat voor spulletjes mis je, etc. etc.!

Het leukste/beste/coolste/interessantste/liefste/zinnigste antwoord wint het prijzenpakket (of ik kies gewoon willekeurig ;)).

EDIT: De winactie is gesloten. Lees hier wie de winnaar is.
Bedankt voor jullie deelname! Er komt snel weer een winactie!

28 Reacties so far »

  1. 1

    Lija said,

    Wat een superleuke spulletjes 😀

    Ik vind je site helemaal geweldig, allemaal schattige spulletjes om bij weg te kwijlen, haha. Ik vind het heel handig dat je de fotoos bij de producten kan vergroten, dit geeft toch vaak net de doorslag tot bestellen, lijkt mij. En verder zwicht ik gewoon voor de lay-out van je site, lieve plaatjes en kleurtjes en een schattig lettertype 😀 Wat ik ook geweldig vind ik dat al je producten door de brievenbus passen, dit scheelt natuurlijk enorm in verzendkosten wat het weer aantrekkelijker maakt om bij jou te bestellen. En je hebt een aantal acties bedacht, heel handig! Ohja, wat ik ook leuk vind is dat je allerlei ideetjes op je blog zet, zo kunnen andere (minder creatieve) mensen jou mooi na-apen met spulletjes van je site.

    Ik kan eigenlijk weinig minpunten bedenken, want het hele systeem van bestellen enz is natuurlijk goed uitgevonden. En ik snap heel goed dat een systeem als “in winkelmandje plaatsen en dan afrekenen” een heel gedoe is. Dit is natuurlijk wel gebruiksvriendelijker, maar het is natuurlijk maar een kleine moeite om zelf de producten door te geven op het formulier.

    Ik hoop dat je veel reacties krijgt!

    • 2

      Lija said,

      Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik het echt super vind dat je de prijzen zo laag houdt! Zo kunnen vooral de wat jongere meiden bij je blijven bestellen!

  2. 3

    Ying Ying said,

    Ik vind mostcutest egt een leuke webshop het ziet er sgattig uit^^.Alles is hier ook overzichtelijk,je kan zien hoeveel de verzendkosten zijn,hoeveel gram zoiets weegt,je kan afbeeldingen vergroten,de site ziet er leuk uit =D.Je hebt spullen uit taiwan,japan die je hier in nederland niet kunt kopen.De spullen zijn ook helemaal niet duur bij jouw. =3.Jouw spullen zijn ook leuk om als kado’s te geven ;].Wat ook leuk is aan jouw webshop is zijn de aanbiedingen en deze winactie is ook leuk bedacht =).Uhmmzz wat je misschien ook kan ghaan verkopen in de webshop is MASHIMARO…dat is een sgattige konijn uit zuid korea.Mashimaro is ook egt cute ❤ Wat ook leuk kan zijn om te verkopen zijn van die tofu mobielhouders…Die had ik een keer ergens gezien,als je die vindt kun je ze ook misschien ghaan verkopen ^^.
    Je kan ook knuffels verkopen maar die zijn te groot om door de brievenbus te ghaan x3.Jouw blog is ook leuk om te lezen,zo weten we wanneer je weer nieuwe dingetjes hebt =D.Wat ook goed van jouw is dat je zo snel reageert,de pakketjes zijn snel binnen als je hebt besteld!& de nieuwsbrief is ook handig ;].

    P.S ben zelf aziaat en vindt het leuk dat ik door jouw webshop gewoon dingen uit azie kan krijgen,zonder dat ik er zelf voor naar toe moet ghaan =3
    Gr.Ying Ying

  3. 4

    Dianne said,

    Ik was al een tijdje op zoek naar Kawaii-spulletjes, maar ik kon telkens maar geen leuke, goedkope webshop vinden.
    Ebay.com was ook wel een optie, maar dan duurde het weer zo lang voor het binnen was…
    Toen vond ik Mostcutest, en ik was meteen hélemaal weg van al die megaschattige spulletjes!
    GEWELDIG vond ik het, (en vínd het natuurlijk ook nog) en ik vroeg aan mijn moeder of ik iets mocht bestellen.
    Mijn moeder twijfelde, want mijn vader had eens iets besteld, en het was nooit aangekomen.
    Uiteindelijk mocht het, en ik was heel blij natuurlijk!
    Nu heb ik al 2x iets besteld, en ik ben nog steeds HEEL tevreden over de snelle bezorging, het leuke pakketje en het verrassinkje dat erbij zit! 😀

    Nu even over de webshop zelf: Mostcutest heeft (natuurlijk) een megacute uitstraling, en het is erg duidelijk allemaal: je kan op de foto’s klikken voor een vergroting, het is allemaal heel goed gefotografeerd, en je ziet ook echt hoe groot iets is.
    Dat is erg handig.

    Wat ik graag nog bij Mostcutest zou willen zien zijn meer leuke Lucky paperstars!
    Ik heb het nog nooit besteld op de site, maar ik ben thuis al bezig, en ik heb al best veel sterretjes gemaakt!
    Ik ben ook van plan om ze binnenkort eens te bestellen! :3

    Ik ben ook blij dat je zo duidelijk aanmeld als er iets is uitverkocht, of als het het laatste product is.
    De nieuwsbrief is ook handig, ik weet dan precies wanneer er Sale is of wanneer er nieuwe spulletjes binnen zijn gekomen!
    Dat is handig, want dan kan je er snel bij zijn voor het is uitverkocht! 😀

    Ik kan niks bedenken wat nog beter zou moeten, het is gewoon een TOPSITE!

    Groetjes, Dianne! :3

  4. 5

    Floortje said,

    leuk?! BEN JE GEK!!! DZE SITE IS DE BESTE DE DE DE TOFSTE DE SUPERDEPUPERCOOLEBESTE SITE TERWERELD!!! (zucht) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    oke 1. ik vind het eukste dat het kawaii is daar was ik al ongeveer JAREN! naar opzoek en nu heb ik de perfecte! site gevonden genaamd: mostcutest.nl!
    2.wat kan er beter? um………… eigenlijk…. niets!! hihi nou ja mischien wat coole nieuwe stickerzakjes maar verder toppie houde zo
    3.ik zie graag op de site wat nieuwe berichtjes op je blog want die hou ik ierdere seconden in de gaten!
    4.wat voor spullies mis ik? ik mis wel dat stickerzakje van kawaii girls die was uiverkocht die heb ik een paar keer geprobeert om te bestellen maar het lukte jammer genoeg niet
    ik wou nog ff zeggen dat het verder toppie gaat met de site hoor en het wachten op het pakje duurt niet eens zo lang ik vind de site een dikke vette TIEN! waart! complimenten voor jou marjet! veel plezier met de site

    groetjess floortje

  5. 6

    ~Mike ^^ said,

    ~Hoi Hoi Lieve Marjet n_n
    Ik vind je webshopje echt megaa Kawaii elke keer dat ik een mailtje krijg ben ik helemaal happy^^ Echt leuk ik kocht dingetjes eerst bij kawaiiyuina maar die is gestopt toen zag ik jou leuke shopje ^^ Ik zou graag meer schoolspullen en asorsoires terug willen zien verder is alles mooi n-n
    ~Kawaii Groetjes Mike n_n

  6. 7

    Maaike said,

    Wat vind jij van MostCutest.nl?

    Ik vind ’t echt een heel leuke site! Zo geweldig dat er zoiets in Nederland is, dat je daar voor gezorgd hebt! Graag zou ik meer sieraden en Luckypaperstarspapier zien, en wat er beter kan? Geen idee! Dit is de eerste keer dat ik een bestelling gedaan heb, en dat is helemaal goed gegaan. Dus geen kritiek!
    Ga zo door, echtwaar. Ik hou de site nu helemaal in de gaten enzo!

    Liefs, Maaike

  7. 8

    Dewwel said,

    Most cutest doet haar naam eer aan
    ik heb nog nooit zoveel schattigs op een website zien staan!

    1 tip om makkelijker te kunnen shoppen:
    de zogenaamde ‘winkelwagen’ waar je je artikelen zo in kunt stoppen!

    verder is alles tot in de detail goed geregeld en de verzending is ook al snel
    van al die mooie spulletjes word ik alleen hebberig, dat wel!

    Keep up the good work!

    Groetjes,

    Dewwel

  8. 9

    Nina said,

    Hee Marjet!

    Wat ik van mostcutest.nl vind?
    Ik ben hartstikke blut (als in: rood staan) en elke keer als ik je site bezoek krijg ik de aandrang om toch weer te bestellen!
    De site (en de weblog trouwens ook) doet zijn naam echt eer aan; cuter kan niet!
    Zoals dat roze tandachtige dingetje in je groene bak van je blog, die vind ik zo leuk!! (Wat is het? Ik kan hem niet vinden op de webshop =))
    Toen er een artikel wat ik wilde bestellen niet meer leverbaar was, kwam je met een ander, superleuk alternatief, ik vind het erg fijn dat je zo meedenkt!
    Ook de levering is erg snel en doordat je de envelop versiert met decotape ben je al vrolijk voordat je hem zelfs maar hebt opengemaakt!
    Keep up the good work, ik blijf zeker terugkomen (en als ik weer geld heb bestel ik graag weer ;-))

  9. 10

    Mique said,

    Hallo Marjet,

    Ik vind jouw site helemaal geweldig !!!
    Telkens als ik er een kijkje neem wordt ik gewoon super blij en vrolijk.
    Al die leuke kleurige dingetjes , ik word er erg hebberig van.
    Ik ben ook heel blij dat de bestelling zo snel in de brievenbus ligt, en dan met zo’n lief klein schattig kadootje d’r bij.

    Kortom,… Jij verdient wel 100.000 luckystars

    Ga vooral lekker zo door, de site is sooooo QT, bijna 2 QT maar dat is alleen maar mooi meegenomen tóch?!

    Liefs, Mique

  10. 11

    Apollonia said,

    Haaaai ^^
    Jouw site is super, heel veel meisjes (maar misschien ook jongens :P) houden van zulke kawaii spulletjes en zoeken overal om dat te kunnen kopen. Het probleem is, het meeste vind je alleen in het buitenland. En als je geen paypal hebt, kun je niet van een buitenlandse site bestellen. Daarom brengt deze site een oplossing en hier kun je dus de schattigste spulletjes voor haast geen geld kopen. Ook handig voor als je een verjaardag hebt, en je weet niet wat je wilt geven! Iedereen geeft al deo en dat soort douche spullen, als je hier een cadeautje besteld is het tenminste origineel. Als je op Most Cutest rond kijkt kan je je bijna niet inhouden om iets te kopen, want je wordt overspoeld door schattige dingetjes, en welk meisje kan dat nou weerstaan? Ik niet hoor! Iedereen hoopt dat dit een erg bekende webshop wordt zodat er ook meer spulletjes bij komen. Een top site dus!
    Groetjes, Apollonia

  11. 12

    daar said,

    haai ^^)

    Ik vind je site zo geweldig! Echt al die superlieve spulletjes. Ik wil er echt wat bestellen, dat ben ik ook van plan. De meeste leuke webshops met kawaii spullen zijn uit het buitenland. Dat vind ik heel jammer want ik mag nooit uit het buitenland bestellen.. Daarom ben ik zoooo blij dat ik deze site vond! En ik weet zeker dat heel veel mensen dat ook vinden!

    Ik had het ook op girlscene gezet, maar dat wist je al. hehehe c:

    Meer heb ik niet echt te zeggen. Eigenlijk alleen maar over hoe geweldig je site is.. Ik hoop echt, echt, echt, dat ik een keer win! Zeker met zo’n leuke actie!

    doei doei

  12. 13

    Jet said,

    Hee Marjet!
    Ten eerste ik vind je site helemaal geweldig:)
    Leuke lay-out en leuke spulletjes natuurlijk!
    Wat ik super zou vinden leuke kawaii kettingen/ringen. Dat lijkt me super leuk.
    Trouwens ook heel leuk dat je een keer stickertje erbij had gedaan in de enveloppe.
    Eigenlijk kan ik niets anders bedenken!
    Dus ga zo door! Owja armandjes zijn misschien ook leuk.
    En ik zag ergens op een chinese markt daar maakte ze van rietjes roosjes.
    Ik kan het helemaal nergens vinden op internet:(
    Maar je hebt er zachtere rietjes voor nodig dan normaal..
    ZOiets kan je ermee maken: http://farm1.static.flickr.com/176/451496497_56f47ecb7b.jpg
    Nou nog veel succes verder met de site en ik kom zeker nog eens wat kopen!
    xx Jet

  13. 16

    Mariska de Busser said,

    Konichiwaa !

    IK ben al heel lang op zoek naar spulletjes uit Japan/china en uiteindelijk ben ik een paar site’s in nederland tegengekomen waarin zei dat verkopen. Toen ik mostcutest tegen kwam stond ik verbaasd vanwege de leuke unieke spulletjes en de goedkope verzendkosten natuurlijk ! Ik wilde zelfs naar china toe om de spulletjes te halen maar dat is natuurlijk een veel goedkopere en ook leuke uitweg om toch nog wat te hebben wat ik graag zou willen aangezien het meetste uit het buitenland komt en veel te veel verzendkosten bedraagt.. :[ ( Ga ooit wel naar china hoop ik ) een betere makkelijkere leukere goedkopere uniekere uitweg ! De spulletjes die mostcutest verkoopt zijn allemaal must havess ofcourse alleen ik ben erg dol op Hannari tofu hopelijk dat dat ook ooit in het assortiment zal komen ! Veel vriendinnen van mij zijn al op mostcutest wezen kijken en hebben wel al wat besteld ik natuurlijk ook !

    Ga zo door .
    ( Bezig met bestelling XD )

    Mvg

    Mariska de Busser

  14. 17

    Wat vind jij van MostCutest.nl? Wat vind je leuk, wat kan beter, wat zie jij graag op de site, wat voor spulletjes mis je, etc. etc.!

    Ik vind MostCutest.nl een hele, leuke, schattige winkel met leuke kleurtjes en genoeg kawaii om mijn ogen te doen twinkelen, like this; *___*, haha.. Al zou ik het niet erg vinden om wat meer Rilakumma of My Melody tegen te komen! MostCutest.nl is iig één van de weinige Nederlandse winkels met toch best wel veel Kawaii, en daar ben ik dan ook zeer blij mee, aangezien je nogal veel verzendkosten moet betalen bij niet Nederlandse winkeltjes, en daar dan ook vaak PayPal voor nodig hebt.

    Iig, een hele toffe winkel! (:
    De kleine, lieve en leuke stickerzakjes zijn mijn favoriet. Ga zo door~ n_n

    xx Amber (oftewel Amy).

  15. 18

    Paula van Voorst said,

    Heyhey!

    Ik vind je webshop super cute! Hihi, de naam is er zeker goed voor gekozen! Je hebt supersupersuper kawaii dingetjes, echt heel cute, ik word er helemaal vrolijk van als ik rondkijk in je webshop en ik wil het liefst alles bestellen! De Lay out is ook heel erg leuk, leuke kleurtjes, lekker vrolijk! Ook staat overal duidelijk een beschrijving en een prijs bij (die lekker laag is!). Dus eigenlijk alleen maar pluspunten!! Wat misschien voor de toekomst handig is is eventueel de mogelijkheid om alles in een ‘winkelwagentje’ te kunnen stoppen, zodat je niet alles op hoeft te zoeken zegmaar, om het te bestellen. Maar dat is ook echt het enige wat ik kan bedenken!

    Keep up the good work! Je webshop is echt super cute!

    Liefs Paula

  16. 19

    my- said,

    tsja,
    wat ik van mostcutest vind?
    ik weet het!
    gewoon FANTASTISCH!

  17. 20

    Sanne said,

    heey,

    ik vind de site echt super,
    leuk cute spulletjes.
    ik vind het wel jammer dat er geen sjaaltje te koop zijn.

    maar ik ben helemaal gek van hello kitty en monokuro boo.
    ik werd echt zo blij toen ik zag dat je ook monokuro boo spulletje had,

    volgende maand krijg ik zakgeld en kan ik weet inkopen doen

    groetjes sanne

  18. 21

    Tiny said,

    Hallo Marjet (:
    Hier is het dus makkelijk om gwn bij je te gaan ‘slijmen’ om te winnen,maar ga dus gewoon héél erg eerlijk m’n mening gevenWat vind jij van MostCutest.nl? Wat vind je leuk, wat kan beter, wat zie jij graag op de site, wat voor spulletjes mis je, etc. etc.!
    Ik vind de layout in iedergeval heel erg leuk en mooi gemaakt.(hoewel ik de eerste net iéts leuker vond,maar deze is ook erg leuk)
    Het ziet er megaschattig uit.
    Heel leuk dat je nu ook armbandjes van Hello Kitty hebt,maar het zou miss leuk zijn als er ook nog wat kettinkjes,armbandjes,ringen zijn en dan iets meer in de ‘kawaii-stijl'(->dan bedoel ik zo cupcakes en wolkjes enz.)
    Misschien zou het ook wat handiger zijn met een soort van winkelmandjessysteem.
    Nu is het soms een beetje vervelend dat je de namen van de spulletjes die je wilt kopen zo moet onthouden en dan in het bestelformulier typen.
    Heel leuk is dat je ook een blog+gastenboek hebt !
    Zo kunnen we makkelijk onze mening geven,zeggen welke spulletjes we leuk vinden etc.
    Er is ook redelijk veel keuze in de spulletjes->in kleur en motief enzo,maar ook in wat voor soort dingen.

    Echt superleuke webshop!!

    x tiny

  19. 22

    Mike ^^ said,

    Hoi Hoi Liefe Marjet n_n
    Ik vind die spullen echt kawaii ik kijk elke dag wel 30x op je site om niks te missen haha 😀

  20. 24

    […] Ingedeeld onder Uncategorized Met veel plezier lees ik alle reacties die jullie plaatsen bij de winactie! Super leuk! Als je nog mee wilt doen; schiet op want inzenden kan nog tot a.s. […]

  21. 25

    Mike ^^ said,

    DIT IS DE ALLER BESTE CUTE SWEET LEUKSTE KAWAIISTE MOOISTE VROLIJKSTE UITSPRINGENDESE WEBSHOP VAN HEEL DE WERELD
    EN MARJET IS DE LIEFSTE VERKOOPSTER :3

  22. 26

    Lisa said,

    Hoi Marjet , n_n

    als eerste wil ik zeggen je bent echt een supergoede verkoopster!
    ten tweede , al je spulletjes zijn superlief en goedkoop! 😀 (haha daar worden we blij van) je hebt ook veel keus in tapejes enzo ik check ook vaak de site om niks te missen (a)

    liefs Lisa

  23. 27

    Mike ^^ said,

    Ik hoop dat ik deze kawaii digngen win 😀

  24. 28

    kleine said,

    ik heb maar 2 woorden voor deze site
    SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    TTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    (vertaling super cute)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

