Achter de schermen: kijkje in de voorraad!

Een kijkje in de voorraad: altijd leuk! Want hoe worden alle MostCutest spulletjes eigenlijk opgeruimd? Je ziet het in deze blogpost.

Allereerst “de groene kist” (hihi): op wieltjes, dus kan overal naartoe gereden worden. Hierin zitten o.a. briefpapiertjes, memoblokken, heel veel porto’tjes en brillenkokers (die zijn zo cute <3), en nog veel meer!

Dan het ladenkastje. Een hello kitty laatje, een oorbellenlaatje, een hello kitty pennenlaatje en een grote lade met stickers, kaartjes en fotolijstjes.

En dan nog dit gekleurde ladenblokje: tapejes, tapejes, grote tape en lucky stars paper pakjes!

Hadden jullie het zo verwacht? En wat vinden jullie leuk om te lezen op deze blog!?

Groetjes Marjet

12 Reacties so far »

  1. 1

    lien said,

    ooh it’s heaven n___n

  2. 2

    Lija said,

    Oehh… ik zie daar stickertjes van gebakjes tussen liggen, zo leuk! Die zijn zeker al uitverkocht? Want ze staan niet meer in je shop…

  3. 3

    Mike ^^ said,

    ^^ Wouwie ik ben jaloers heb je die donutplakbandtapehouders (wat een woord haha) nog?

  4. 5

    Mike ^^ said,

    In die la liggen ook van die knuffeltjes komen die nog?

  5. 7

    Mike ^^ said,

    Ik bedoel in de groene kisten sorry ^^

  6. 8

    Mike ^^ said,

    ~~Goedenmorgen Marjet,
    Die knuffeltjes kun je prima versturen je kunt bij het postkantoor gewoon zo’n klein boxje kopen de verzendkosten zijn gewoon voor de koper !

  7. 9

    Mike ^^ said,

    Ik kan er wel uren naar staren haha ik heb net het hele huis gestofzuigerd en gedweild voor een euro zo kan ik weer meer bestellen maar wel veel werken voor mij geld haha naja ik heb het er voor over
    vraagje: waneer komt er weer een nieuwe achter de schermen want het verander steeds toch?

    • 10

      mostcutest said,

      Leuk! Ik weet niet wanneer er weer een nieuwe komt.. eerst heb ik nog geen nieuwe spulletjes dus het blijft zo. Er komen binnenkort wel weer foto’s van nieuwe spulletjes!

  8. 11

    Mike ^^ said,

    In de groenen kist in de rechter kist helemaal tegen de rechterkant wat is dat?

    • 12

      mostcutest said,

      Dat is een mini stofzuigertje voor het toetsenbord van de computer. Heel leuk maar te groot om te versturen 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

