DIY met decotape #2

Hooi!

Ik heb een kastje beplakt met tape en het is ZO COOL geworden. In dit kastje bewaar ik verschillende spulletje: een paar laatjes zijn voor de winkel, en een paar laatjes voor mezelf. Vorige week heb ik de laatjes beplakt en ik vind het super!

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer spulletjes die je met decotape kunt ‘pimpen’. Denk daarbij ook aan je schoolspulletjes!

  • Je gekafte boeken voorzien van een leuk randje (mijn zusje heeft het bij haar boeken gedaan!)

  • Een randje langs je schrift en map
  • De bovenkant van je potlood en je pen
  • Gebruik het bij het inpakken van een cadeautje
  • Maak je eigen kaarten met verschillende strookjes tape naast elkaar

En zo kan je het eigenlijk overal op plakken! Waar gebruik jij je tapejes voor?

12 Reacties so far »

  1. 1

    Dinja said,

    Hee is dat geen IKEA-kastje? x3
    goed idee btw ;D

  2. 5

    Nele said,

    Dat kastje is TE hip 😀

  3. 6

    lien said,

    ooh die kastjes zijn zo leuk gedaan! ik heb ook zo’n kastje
    kwou het altijd nog es verfen, maar dit is ook een super leuk idee zeg
    denk dat ik het wel ga proberen 😀

  4. 7

    Lija said,

    Wow, dat heb je echt superleuk gedaan, echt heel mooi! Ben zelf helemaal weg van die donuts-tape! I LOVE DONUTS!!!

  5. 8

    Dianne said,

    Wauw!
    Leuk zeg, dat ga ik ook eens proberen!
    Vooral die icecream-tape is megacute! :3

    Groetjes!

  6. 9

    buknuk said,

    Hey, you have a great blog here! I’m definitely going to bookmark you! Thank you for your info.And this is Home Improvement site/blog. It pretty much covers Home Improvement related stuff.

  7. 10

    Mike ^^ said,

    ~Echt leuk zo’n kastje als ik bij je op bezoek zou komen zou ik hem zo in mijn rugtas duwen haha past nooit maarja ^^
    Groetjes Mike (ps. je bent erg creatief net als mij daar hou je de rest van je leven plezier van!)

  8. 11

    Armani said,

    heb je enkel de voorkant van de laden van da kastje beplakt ?
    of heel de lade ? ;D

    geweldig blog site
    en geweldig webshop heb je 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

