Eindelijk…. weer eens een blogpost!

Gelukkig zijn er meer op komst…

Ik hoop dat jullie de nieuwe spulletjes leuk vinden! Ik geloof het trouwens wel.. wat zijn jullie snel met bestellen! Super leuk!

Zoals jullie al gezien hebben gaat de lucky stars paper echt heel erg snel. Gelukkig zijn er nog wel wat printjes in voorraad; die dubbele zijn echt heel leuk hoor! Je kunt aan beide kanten beginnen, dan heb je een ander kleurtje!

Bij deze nog even wat foto’s van alles wat binnen is gekomen. Er zijn nog een aantal spulletjes onderweg, voornamelijk van hello kitty en van monokuro boo. Deze zullen volgende week online verschijnen (hoop ik!).

Check eerst mijn decotapekastje eens. Isn’t this cool?! Hij is alleen wel te klein.. :p

En dit was alle lucky stars. Ik schrok me een hoedje: WAT VEEEL! Maarja, er is alweer heel veel weg dus zoveel was het niet, haha!

En dan nog de overige spulletjes. So kawaii!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Wat vinden jullie van de nieuwe spulletjes, en van de nieuwe layout? Ik heb er hard aan gewerkt!

Ik ga echt weer bloggen hoor! Heb wat leuke ideeen en veel leuke tips! Komt eraan!

Groetjes Marjet

4 Reacties so far »

  1. 1

    Mirjam said,

    Whoo!!!
    Wat veel spullen 😀
    Ik heb het al binnen en suuuuuuuuuuuper leuk!!!!

    Maar die tandjes op de laatste foto HOW CUTTTEE!!
    Wat is het eigenlijk 😛 het ziet er iig vet skattig uit 😀

    En in dat pakje, zit daar nou zown soort donut in 😛 ;P!

    Je layout is ook very nice Marjet, keep on going 😀

    xx Mirjam!

  2. 2

    Mike ^^ said,

    ^^ Kawaii al die dingen bestel je dat per vliegtuig ofzo echt super veel!

  3. 3

    Mike ^^ said,

    ~ Oe ^^ Kawaaaaaiiiiiiii n_n


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

