Super sale & verwacht!

Hoi Allemaal!

Zoals jullie al gezien hebben… ik ben er weer! Vanaf nu met een super-sale op de site; bijna alles is in de uitverkoop! O.a. stickers, envelopjes en pennen voor €1,-, stickerzakjes, briefpapier, kralen en meer voor €2,50 en slippers, en etuis voor €5,-. Sla dus nu je slag!

Maar nu zijn jullie vast erg benieuwd naar de nieuwe collectie. De spulletjes zijn onderweg… dus ik zal alvast vertellen wat jullie o.a. kunnen verwachten. Ik verheug me er in ieder geval al op!

  • Super veel soorten plakband met een printje/decotape (meer dan 100!)
  • Grote decotape, waar 15 meter op zit. Hello kitty, maar ook kawaii!
  • Die schattige knuffeltjes die je bovenaan dit berichtje ziet staan. Tofu hangertjes, voor aan bijvoorbeeld je mobiel, tas, nintendo DS, etc!
  • 3 soorten weekly planners; een soort agenda maar dan zonder datum, dus je kunt ‘em altijd gebruiken.
  • Briefpapiersetjes
  • LUCKY STARS PAPER! Heel veel verschillende printjes!
  • Een supercoole origami memo
  • Kleine en grote kawaii memoblokken!
  • Mobielhangers
  • Stickerzakjes
  • Hello kitty armbandjes, oorbellen en kettingen

Zo! En dan zijn er volgens mij ook nog wat dingen die ik vergeet. Je kunt het vanaf 17 augustus verwachten op de site ^^. Waar verheug jij je op?

xx Marjet
(en vergeet de supersale niet he! ^^)

4 Reacties so far »

  1. 1

    Judith said,

    Lucky paper stars papier 🙂

  2. 2

    Lisanne said,

    MARJET,
    Je laat me met smart wachten.
    Mama had al van alles verteld over wat je had..
    OOOOH ik verlang zo naar lucky stars paper (A)
    Ik wacht rustig af…..
    Liefs je allerliefste nicht

    • 3

      mostcutest said,

      Hihi late reactie, sorry! Die donuts zijn tapejes, en de donut is dan de houder! De tandjes zijn knuffeltjes! Cute, maar passen beide niet door de brievenbus! Moet ik dus nog even een oplossing voor bedenken ^^. Komen ook nieuwe stickers aan!

  3. 4

    lien said,

    echt leuk dat je nu lucky star paper hebt 😀
    je hebt hele leuke printjes, jammer dat al veel zijn uitverkocht hehe
    maar kheb toch nog wat besteld!
    kheb je ook gelinkt op mijn site n___n


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

