Op de markt!

Na mijn grote voorbereidingen was het afgelopen donderdag dan echt zo ver… de markt! Bij mij in de stad was een jaarmarkt, en het leek me superleuk om naar met een MostCutest kraam te staan. Zo gezegd, zo gedaan. Het was een hele leuke (warme!) dag. Ik had als voorbereiding shirtjes gemaakt met mijn logo erop, en ik had de hulp ingeroepen van mijn vriendje en mijn zusje. Zie hieronder voor een kleine fotoimpressie:

Ziet er gezellig uit he?! Ik was best trots op mezelf ^^ haha!

Op de bovenste foto’s was alles nog netjes, maar het werd in de loop van de dag wel een rommeltje hoor! Er waren superleuke reacties. Voor de mensen die bij mijn kraampje kwamen kijken; leuk dat jullie er waren!

En nu nog even, en dan vakantie! Ik ga de vakantie uiteraard gebruiken voor een vakantie, maar ook om de site lekker te veranderen en er weer nieuwe spulletjes op te zetten. Hebben jullie nog tips voor me? Laat het weten!

Groetjes Marjet!

12 Reacties so far »

  1. 1

    florotje said,

    heey marjet jammer want ik was er niet bij :.( ik hoop dat jij het erg gezellig had op de markt

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    floortje

  2. 2

    Laura said,

    Je kunt nooit genoeg Lucky Star Paper in je shopje hebben!

    Verder misschien Bentospulletjes, of merchandising van Studio Ghibli?

    Ik roep ook maar wat!

  3. 3

    Apollonia said,

    Heey
    Waar haal jij al die spulletjes vandaan? (Niet dat ik ze dan stiekem daar vandaan ga kopen voor minder geld hoor 😛 Wrs is het toch uit het buitenland en ik heb geen paypal)
    Echt leuk, als ik terug kom van vakantie ga ik zeker eventjes rondkijken en misschien wat bestellen 😉
    Kus Ap

  4. 4

    Dinja said,

    Wat leuk!
    was ik er maar bij…
    ziet er erg kawaii uit ^^

  5. 5

    tiny said,

    oh jammer dat ik er niet was!!
    in welke stad was het?
    en als je van plan bent nog eens zoiets te doen wil je het dan in de nieuwsbrief zetten? dat lijkt me echt leuk!
    x

    • 6

      mostcutest said,

      In Bolsward! Niet zo bekend, maar mijn eigen woonplaats. Als ik weer eens op de markt sta zal ik het melden, goed idee!

  6. 8

    Mirjam said,

    He verdorie!!!
    Volgende keer moet je me even mailen, want dan kom ik ook even 😀
    Vlakbij toch 😀

    Nou je kunt ook wel eens staan in Leeuwarden, World Trade Center, op zondag is daar altijd markt, 1x in de mand ofzo!!

  7. 9

    Celine said,

    Hee,Marjam!
    WAt leuk!, I LOVE KIWAII!!
    Alleen ik heb echt heel weinig, Dus ik vraag, even waneer sta je weer op de markt?
    Woon Je in Bolsward? of is je winkeltje daar, Daar kom ik echt heel vaak, mijn nederlandse familie woont daar.:D
    Even nog e vraagje: waar koop je: Lcky stars,Papier voor op je enz, nouja, gewoon kiwaii dingen???

    Greetz.

    • 10

      mostcutest said,

      Hoi Celine! Bedankt voor je leuke reactie!
      Ik weet niet wanneer ik weer op de markt sta. Ik woon inderdaad in Bolsward, dus vandaar dat ik daar op de markt stond ^^. Als ik weer eens op een markt sta; post ik het op mijn website!

  8. 11

    Celine said,

    O sorry Marjet.:S

  9. 12

    Laura said,

    Wanneer kom je weer op de markt?? Stuur je dan een mail an alle leden?? Zou super leuk zijn!! groetjes mij


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

