Betekenis lucky stars paper

Van een klant, Joêlle, kreeg ik een mailtje met de betekenis van aantallen lucky stars paper. Superleuk! Zo kan je zien hoeveel sterren je iemand moet geven om iemand iets te ‘wensen’. De betekenis is als volgt:

1 ster: The only one / Jij bent de enige
2 sterren: Happy Couple / Gelukkig koppel
9 sterren: Love for a long time / Liefde voor een lange periode
55 sterren: Love you  / Ik hou van je
99 sterren: May the friendship/love lasts forever / Dat onze vriendschap/liefde voor altijd mag blijven bestaan
365/366 sterren: Whole year blessing / Een jaar vol geluk
548 sterren: Can’t stop loving you / Ik zal altijd van je houden
999 sterren: Endless love / Liefde zonder einde
1314 sterren: Eternity love / Liefde voor eeuwig

Dat wordt dus nog even doorvouwen, haha! Bedankt Joêlle, voor deze leuke tip!

6 Reacties so far »

  1. 1

    Mirjam said,

    Ah how cute, de eerste vind ik het leukste…
    Hoef je maar eentje… wel handig want ik kan er nog steeds geen een vouwen 😛

  2. 2

    Jollefantje said,

    ik heb er nu 746.
    ik vind in geen enkele winkel nog papieren strookjes
    maar nu maak ik ze met gewone papiertjes die ik gebruikt heb voor school bv om iets te studeren

  3. 3

    Fleur said,

    Heey! <33
    Serieus, al jouw spullies zijn cute! Ik moet nog even m'n ouders toestemming vragen voor Lucky Stars Paper. Mama vindt ze te duur, maar je kan ze echt nergens vinden! 😐
    Anders koop ik ze van m'n eigen geld 🙂

    x <33

  4. 4

    Tess said,

    Waaauw! súper schattig!
    waar kan je ze al gemaakt kopen?
    en waar kan je hat papier kopen?

    X {^.^}


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

