Tip en zomervakantie

Hoi!

In de zomervakantie ben ik een maandje dicht – in de gehele maand juli kun je geen bestellingen plaatsen. Ik begin dan in augustus weer met een hele nieuwe collectie, dus daar kun je naar uit kijken!
Heb je dus nog cadeautjes nodig of wil je nog iets bestellen voor de vakantie? Bestel dan voor 30 juni, dan heb je je pakketje voor de vakantie binnen ^^

Daarnaast heb ik nog een leuke tip! Ik organiseer namelijk in samenwerking met Alternative Girl een winactie; je kunt er oorbelletjes winnen! Doe dus snel mee op www.alternativegirl.nl.

En….. ik ben een beetje blog inspiratieloos! Waar willen jullie graag dat ik over schrijf? Producten in de spotlights, een stukje over mezelf, knutseltips? Let me know!

Marjet

2 Reacties so far »

  1. 1

    Mirjam said,

    Over jezelf en een foto pleeeeaassee 😀

  2. 2

    Vera said,

    Hee!
    Over jezelf IDD en waar je al die leuke spulletjes koopt en hoe je op het idee kwam ofsooxD

    x


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

