New stuff!

Yay! Er zijn weer superveel nieuwe spulletjes!

Wat vind jij het leukste product? En wat zou jij graag nog willen zien op Mostcutest.nl?

9 Reacties so far »

  1. 1

    Mirjam said,

    STICKERS STICKERS STICKERS :D:D:D:D:D

    Ik vind dat schrift ook zo leuk, maar zag dat het maar 24 blz had 😦 beetje weinig helaas.
    Heb je nou alles wat je op de site hebt staan zelf ook een exemplaar van??

    • 2

      mostcutest said,

      Haha jij stickerfan! 😀
      De pagina’s van het schrift zijn wel dubbelzijdig bedrukt, dus je kunt het getal x 2 doen, maar het is inderdaad niet een heel dik schrift..
      De meeste dingen heb ik zelf ook ja! Haha, dat kan ik echt niet laten 😀

  2. 3

    Florotje (floortje) said,

    Ik wil graag nog een keer pudding papier en nieuwe tapejes eigenlijk alles wel want ik vind alles leuk ik kan niet kiezen XD

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx florotje

  3. 4

    Vera said,

    Hee!
    Tape,stickers blaadjes etc.ALLES is zo HIP!

    x

  4. 5

    Rosanne said,

    TAPE!!!!! ben verlieft op die dingen

    xoxo Rosanne

  5. 6

    Lija said,

    Ik weet dat je voornamelijk “kantoor-artikelen” verkoopt, maar ik zou het ook heel leuk vinden als je leuke oorbelletjes zou verkopen. Ik weet niet of de taartjes en ijsjes nu goed lopen, maar dingen als sterretjes en hartjes enz zouden het denk ik ook wel goed doen 😀 Ik heb zelf laatst een hele lading oorbelletjes gekocht in China 🙂

  6. 7

    Wicky said,

    Deze site is echt super! ^^Alles is duidelijk te zien op plaatjes en alles is natuurlijk superschattig! Ik zou echt niet kunnen kiezen wat ik het leukste product vind o=. Hmmm.. waarschijnlijk de portemonnees en schoolartikelen *w* Verder is het misschien een leuk idee om nog meer accessoires toe te voegen. Zoals armbanden en kettingen. Want volgens mij hebben jullie alleen oorbellen? Alle spulletjes zien er voor de rest ook heel georganiseerd uit (:. Jullie echt top! n___________n Xoxo.

  7. 8

    Meira said,

    Waaiii de nieuwe spulletjes zien er weer kawaiii uit
    zeker de stickertjes en decotapes zien er leuk uit
    de schriftjes zijn ook lieff met die konijntjes
    marjet het is zeker weer een nieuwe lading vol met kawaiii dingen
    ga zeker bestellen
    als altijd jullie zijn top^_^

  8. 9

    ikeee said,

    hooi
    ik zou het leuk vinden als er meer schattige stickers komen


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

