Lucky paper stars

Vanaf morgen verkrijgbaar op Mostcutest.nl: Lucky stars paper! Maar wat kan je daar nou eigenlijk mee?


Foto van http://www.flickr.com/photos/creativeliberties/

Je kunt er sterretjes mee vouwen!
Lucky stars geven, zoals de naam al zegt, geluk. Lucky stars maken is een vorm van origami en komt oorspronkelijk uit Japan. Daar is het erg populair. Het vouwen van de lucky stars is verslavend! In het begin is het even wennen, en mislukken er misschien een paar, maar zodra je het onder de knie hebt is het superleuk om te doen! De echte die-hards maken hele potten vol, wat er erg cute uitziet! Je kunt ze ook cadeau doen, dan geef je iemand een hoop geluk!

Op de achterkant van de verpakking staat hoe je de sterretjes moet maken, maar kijk ook eens op www.youtube.com en zoek daar op Lucky stars dutch. Daar staan filmpjes waarin verschillende mensen uitleggen hoe je de sterretjes kunt maken. In ieder geval heb ik heeeeeel veel verschillende printjes in de webshop gezet; dus heel veel succes met het maken!

Inspiratie:

Leuk he! Morgen komen er weer nieuwe leuke spulletjes in de webshop, houd je mail in de gaten voor de nieuwsbrief (of meld je snel aan!)

Groetjes Marjet

16 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Die heb ik tijdens mijn vakantie in Japan gezocht… Niet kunnen vinden! Alleen heel dure in een speciale origamizaak. Dan zaten er maar 10 strookjes in, waarvan een beginner als ik er zomaar 9 van zou verpesten. Maar verder niet in warenhuizen, (kantoor)boekhandels of speelgoedwinkels.

    • 2

      mostcutest said,

      Wat raar, je zou verwachten dat ze het daar in overvloed hebben aangezien het daar vandaan komt! Ik ben iig ook blij dat ik ze heb kunnen vinden, want ik vind het leuk om te doen ^^. Ze worden 1,50 voor 40 strookjes, dus niet superduur!

  2. 3

    Mirjam said,

    Ik heb het dus ook (hele leuke lijntjes, van Nijntje en Hello kitty :D)
    maar ik kan HET NIET!!
    En dat frustreert me, het word een vierkant plat stukje lelijk papier :@:@:@

    • 4

      mostcutest said,

      Haha wat jammer! Heb je de filmpjes op youtube al eens geprobeert? Het is ook wel lastig, maar als het eenmaal lukt.. dan is het leuk!

  3. 5

    Lonneke said,

    Ik heb ze een jaar geleden bij de action (:O) gekocht. Het waren er een stuk of honderd, en ze zijn nog steeds niet op. Ik weet niet hoe duur ze waren, maar het was in ieder geval niet veel.

  4. 7

    kawaii girl said,

    hooi,
    ik vind het wel zo leuk om te vouwen!
    je raakt er helemaal verslaaft aan,,
    ik heb bij google.nl ”lucky stars maken” ingetypt er sond een hele goeie uitleg bij en ik snapte het meteen!!
    ik kan er nu niet meer mee stoppen,,
    oh snel ik moet weer aan de gang!
    anders komt mijn volgende pot niet af!
    snel aan de slag!
    X Kawaii girl

  5. 8

    Hannelore said,

    Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar dat was niet echt een succes. Ziet er wel schattig uit!

  6. 9

    Dingus said,

    Ik heb nog niet van die leuke gekleurde papiertje, of leuke printjes! Maar dat duurt niet lang meer 😛
    Want ik was zo enthousiast dat ik een gewoon wit A4 papier in stroken heb geknipt en het lukte meteen! ik kan de sterretjes al vouwen ^-^

    Kan niet wachten tot je ze in de shop hebt!!

    xoxo

  7. 10

    Judith said,

    Leuk zeg, ik heb 3 setjes van Ebay besteld, 5 euro voor 190 ong. Ik zag dat ze uitverkocht waren op de website, wanneer komen ze weer?

    • 11

      mostcutest said,

      Ik denk dat ik ze half augustus weer in voorraad heb. Allemaal nieuwe printjes en kleurtjes! Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief ben je de eerste die weet dat ze online staan 🙂

  8. 12

    […] LUCKY STARS PAPER! Heel veel verschillende printjes! […]

  9. 13

    Dinja said,

    Een beetje zoeken naar een duidelijke uitleg -en met de lucky stars papiertjes van Most cutest natuurlijk- heb ik er tot nu toe al 4 gemaakt XD
    sommige zijn scheef, maar hee ik ben een beginner ^^

    Marjet, mijn volgende bestelling staat al klaar ^^

  10. 14

    Linda said,

    Leuwk,
    Maar is wel moeilijk voor een BEGINNER ❤
    Maar later als je het steeds doet denk IK ?? dat het gemakkelijker gaat!

  11. 15

    chynna said,

    weet iemand waar ik ze kan kopen?
    Gister ben ik heel rotterdam centrum rondgelopen, en nergens waren ze te koop! Echt nergens! Die mensen keeken me zo aan, van: Wat zijn in hemelsnaam Lucky watte watts? Omg!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

