Hello kitty hotel

Wow! Een tijdje geleden stuitte ik op foto’s van een hello kitty hotel/kamers in een hotel.. en het ziet er ZOOOOO leuk uit dat ik het met jullie moest delen! Kijk mee!

Foto’s van www.flickr.com

Alles is hier hello kitty! Er rijden hello kitty auto’s rond, ze serveren hello kitty koekjes en eten, het personeel draagt hello kitty kleding.. en nog meer! HAHA! Wel een beeeeetje over de top misschien, maar ik zou hier heeel graag eens een kijkje nemen!

Voor de geinteresseerden, het is in TaiPei! Dus als je eens in de buurt bent… ga er eens langs 😀

28 Reacties so far »

  1. 1

    Chantelle said,

    OMGOSH!! Dit is echt zooooooooooooooo cool!! Daar moet ik heen! HAHA

  2. 3

    Mirjam said,

    BRENG ME DAAR NAAR TOEEEE!!

    KWIJL * 😀

  3. 4

    Dinja said,

    Ik MOET daar heen x3
    wantwantwant die hotelletje is zoooooooooooooo kawaii ^^

  4. 5

    Emely said,

    i love hello kitty
    she is great
    i dont think dear is a live as hello kity er not was
    i love her

    my hole room is of hello kitty

    i fund your hotel i like it verry much its a imazing hotel
    if a head 1.000.000
    i buy evrytihing of hello kitty ..

    • 6

      Amber te Bokkel said,

      Hello emely,

      can you send my a picture of you room??
      because my little sister wants to have a hello kitty-room
      thank you very mutch

      from amber (the netherlands)

  5. 7

    verginia said,

    Hello Kitty is zo STOER egt toen ik dat hotel zag dacht ik egt daar moet moet moet moet ik heen waaneer dan ook ik moet daar persee heen dus ik keeek even waar het hotel licht en toen kwam ik op deze pagina
    yyyyyy love HELLO KITTY xxx voor hello kitty xxmy

  6. 8

    hello kitty fraek said,

    ooh 😮 daar moet ik gwn heen heel myn kamer is van hello kitty ben er echt bezeten aan help !!
    byna alles eigelijk is van hello kitty love it !! ❤

  7. 9

    da is zot mooooooooooooooooi
    ik wil daar echt naar toe
    is da in china ofzo
    en hello kitty koekjes (zalig)
    ILOVEHELLOKITTY <3333333

  8. 10

    selin said,

    te gek kan je daar ook heen zeg het snel want ik kan niet wachten

  9. 11

    I love Hello Kitty said,

    zo cool daar moet ik naar toe echt vet cool I LOVE HELLO KITTY!!!!!!!!!!

  10. 12

    nicky love said,

    i love hello kitty :):)
    ik wil zo graag naar het hotel heen

    xxxxxxx de grootste hello kitty fan sinds mijn 3de

  11. 13

    amber said,

    suuuuuuper hotel k wist ni da da bestond

    <333

  12. 14

    ruth said,

    ik wil die hebennnnnnnnnnn

  13. 15

    sylvia said,

    OMG ik wil daar zoooooooo graag een kijkje nemen misschien wel eens in WONEN!!!!!!!!!!!

  14. 16

    Adriana said,

    ik wil die huis die is zo mooi maar ik wil zo graag dat mensen dat huis wil bouwen voor mij♥♥♥♥♥♥

  15. 17

    ale seg !! das iet voor men princesje zenne ❤ da zal wel willen in een hello kitty hotel !!

  16. 18

    Charlene Roose said,

    OMG ;o ik wil ernaar tOééé !!! 😀

  17. 19

    Geweldig! Een Hello Kitty hotel. Is dat in Japan?

  18. 20

    emina said,

    woooooooooooooooooooooooooooooo ik wil daar woooonen
    hoe mooi hij is

  19. 21

    Isa te Bokkel said,

    Coooooooooool!! I LOVE HELLO KITTY
    Ik wil er echt een keer naar toe!!
    Ik zou er wel in willen wonen!!!

    • 22

      Amber te Bokkel said,

      Heyyy Isa!!
      Als je er naar toe wilt, moet je het eerst aan je ouders ( en je zus en broertje!!) vragen!
      Doeii xxxxxxxxx amber

  20. 23

    danjellla said,

    haallo hello kittty

  21. 24

    Lika Altink said,

    Dat is een cool huis!

  22. 25

    kawaiifan said,

    ik wil er naar toeoeoeoeooeoeoeoe!!!!!!!!! (als ik wist waar het was natuurlijk;))

  23. 26

    eva said,

    super graaf!!!!!!!!!!!!!!!!!(als ik weet waar dat is.

  24. 27

    DILARA said,

    LEEUUUUKKK!! IK BEN HELLO KITTY FAN EN GEK!

  25. 28

    Lika en Amber said,

    Cool hotel! zou er in willen wonen xd


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

