I love new stuff!

Hoi!

Ik ben de laatste weken bijna helemaal leeggekocht! Superleuk natuurlijk, want nu is er weer ruimte voor nieuwe spulletjes. Vandaag kreeg ik dit pakketje binnen, en ik wordt zo blij van zulke pakketjes:

Alles is zoooooooooo cute! Zie je die tubetjes? Dat zijn pennen! Verder nieuwe soorten portemonneetjes, kaartjes, stickervellen en meer!

Ik ben druk bezig met het opdesitezetten, en ik verstuur een nieuwsbriefje zodra alles erop staat! Heb je je nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief? Doe dat dan alsnog, want zo houd ik je op de hoogte van nieuwe spulletjes, acties en meer.

Ik verwacht nog meer pakketjes met onder andere gloednieuwe superleuke stickerzakjes, memoblokken, stempelpennen en mobielhangertjes! Ik houd jullie op de hoogte (EN ik ga meer bloggen, ik heb zoveel te vertellen maar ik vergeet het steeds te doen :P)

Stay tuned!
X Marjet

2 Reacties so far »

  1. 1

    Pomme said,

    Hey! Wat een leuke spulletjes zeg! Ik ga zeker wat bestellen!
    Maar waar koop jij ze van, als ik vragen mag? Of laat je ze helemaal importeren uit Japan? is dat niet duur? :O Nou daagg ik ga nog even op je site kijken!
    xx

    • 2

      mostcutest said,

      Hoi! Dankjewel ^^ Er komen ook weer nieuwe spulletjes aan dus houd de site in de gaten!
      Ik haal alles inderdaad uit Japan etc. via een kennis! Omdat ik dan wat meer in 1 keer koop, kan ik de verzendkosten verdelen over alle producten! Maar vaak is het inderdaad wel prijzig, maar alles is zo leuk!
      Groetjes Marjet


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

