Plakband met een printje!

Misschien heb je ze al op de site gezien… maar velen hebben geen idee wat je ermee kunt; plakband met een printje!

Dit is mijn favo mostcutest product! Plakbandjes met de liefste printjes om natuurlijk alle bestellingen zo mooi mogelijk te versieren, maar ook te gebruiken voor veel andere dingen:

Een aantal do-it-yourself tips:

  • Pimp je fotolijstje! Ik heb een saai zwart fotolijstje omgetoverd tot een kleurrijk exemplaar! Nu alleen nog een foto! 😉
  • Pimp je helm!
  • Pimp je agenda! Een leuk randje hier, een gezellig randje daar….
  • Plak je post goed dicht met een fleurig stukje plakband
  • Je fotoboek! Om de saaie pagina’s op te fleuren; maak een mooi plakbandrandje en het ziet er gelijk vrolijk uit
  • Waterflesjes, pennen, potjes, schoolspullen etc; maak het allemaal ‘eigen’ met een stukkie tape en verlies ze nooit meer uit het oog!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat jullie creatieve plakband-uitspattingen zijn! Laat het me weten in een berichtje!

Enne… ik vind de plakband het leukste product op mijn site.. wat vinden jullie?

Groetjes Marjet

2 Reacties so far »

  1. 1

    hannah said,

    egt zooo schatig die tape!
    ik vind het ook echt een heel leuk product van http://www.mostcutest.nl
    je koopt dat kleine rolletje maar voor 0.75 cent!
    dat is eigelijk heel goedkoop!
    zelfs in de krediet krisis kan iedereen dat nog kopen( ;
    maar iedereen kan wel een tape rol gebruiken denk ik voor bijv.
    een kado!
    echt heel leuk!!
    noujah veel plezier met het kopen en plaken van mostcutest tape!!
    XX hannah

  2. 2

    […] veel soorten plakband met een printje/decotape (meer dan […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

